בוגרים מספרים: קורסי סייבר מומלצים בקרנליוס

 למה יש כל כך הרבה המלצות על לימודי סייבר?

לפני שנדבר על קורס סייבר מומלץ להלן קצת רקע, מלחמות היו מאז ומעולם. אם בעבר המלחמות היו נעשות באמצעות סוסים, כרכרות וחרבות, בתקופה מודרנית יותר באמצעות נשקים חיים ואפילו רכבים משוריינים וטנקים, הרי שכיום המלחמה האמיתית מתרחשת מתחת לפני השטח, בעולם הסייבר והמחשוב.

הודות להתקדמות הטכנולוגית זכינו להקלה רבה על תחומי החיים. כעת ניתן לשוחח עם חבר שנמצא במדינה אחרת, לצלם סרטונים, לבצע רכישות דרך האינטרנט ועוד מגוון פעולות שלא היו קיימות בעבר. יחד עם זאת, בד בבד עם ההתקדמות הטכנולוגית והרשת בפרט, מתעוררים להם אתגרי אבטחה רבים. בעולם בו הגישה למידע כל כך זמינה, הצורך בהגנה על מאגרי המידע של חברות וארגונים שונים כל כך נחוצה.

ככל שחולפות השנים עולם הסייבר רק צובר תאוצה. הביקוש לעובדים בתחום הזה, על ענפיו השונים, הולך וגדל ולא נראה שהוא יהיה במגמת נסיגה בשנים הקרובות. מדי יום צצות מיליוני התראות על ניסיונות חדירה לאתרים שונים ברחבי העולם. פושעי הסייבר מנסים להרוויח רווחים שונים, בין אם כלכליים ובין אם ביטחוניים, ואנו מוכרחים לעשות כל שביכולתנו בשביל להגן על אזרחי מדינת ישראל והחברות השונות.

 מה יש ביקוש גבוה לעובדי סייבר?

מדוע תעשיית הסייבר צומחת במהירות כל כך גבוהה? ומדוע החברות השונות מוכנות לשלם משכורות כה גבוהות לבוגרי קורסי סייבר? התשובה לשאלות הללו טמונה בהבנה של גודל הסכנה שטמונה בחשיפה לרשת. על פי דו”ח שהוציא חברת מקאפי (אחת מחברות האבטחה המפורסמות והגדולות בעולם) ההפסדים של חברות שונות בגין פריצה של האקרים למאגרי המידע שלהן, עולה על טריליון דולר בשנה (!) בעולם כולו. לצורך העניין, בשנת 2020 מדינות וארגונים הפסידו פי 8 מתקציב מדינת ישראל. לאור הנתונים הללו החברות השונות מוכנות לפתוח את כיסן ולשם משכורות טובות, מתוך ידיעה שאם מגן הסייבר יימנע ולו פריצה אחת רצינית – הוא יחסוך לארגון שלהם כספים אדירים שעולים על השכר השנתי שלו. 

תחומי קורס סייבר המלצות

בתחום הסייבר, כפי שציינו, קיימים ענפים רבים. בוגרי קורסי הסייבר המומלצים שלנו במכללת קרנליוס יוכלו להתקבל לעבודות במגוון תחומים. בשורות הבאות נכתוב על מספר תחומים מתוך עולם הסייבר הרחב ונגדיר בקצרה מהו תחום העבודה של כל אחד מהם.

  1. מגן סייבר (מיישם אבטחת מידע) – תפקידו של מגן הסייבר הוא, לתכנן וליישם מנגנוני אבטחה בכדי להגן על מערכות החברה או הארגון ולהגן על הרשתות של המחשבים של אותם גופים. מגן סייבר עשוי לעזור ביצירה של תוכנית התאוששות מפריצה של האקרים למחשבים של הארגון. הנגזרת של התפקיד הזה היא, שמגן הסייבר עשוי לעבוד במחלקת ה-IT ולרוב כפוף ל- CISO.
  2. מבקר אבטחה – תפקידו של מבקר אבטחת סייבר הוא, לעבוד עם ארגונים וחברות מתוך מטרה לספק עבורם ביקורות מקיפות אודות מערכות האבטחה שלהם. ייתכן ומבקר האבטחה יעבוד גם כ”האקר” כובע לבן שתפקידו למנוע מאותם האקרים המנסים לפרוץ לארגון לממש את כוונותיהם. ברוב המקרים מבקר אבטחה כפוף לוועדת ביקורות של הארגון.
  3. מומחה אבטחת סייבר – פעמים רבות מכנים את התפקיד הזה כמומחה לאבטחת רשת או ‘מומחה אבטחת מידע’ (IT). מומחה אבטחת סייבר הוא למעשה מגן סייבר בדרגה בכירה שלרוב ימונה לשמש כראש צוות אוטונומי המונה את אנשי הסייבר שבארגון.
  4. יועץ אבטחה –יועץ אבטחה לרוב יהיה אדם עצמאי המועסק ע”י חברות בענפים שונים. תפקידו של יועץ אבטחה הוא, להעניק ייעוץ אסטרטגי בכל הקשור להגנה על רשתות, מערכות ונתונים רגישים.

40 אלף סיבות ללמוד קורס סייבר מומלץ

לשאלה הזו ניתן לתת 40,000 סיבות. ומדוע? מפני שרף השכר של איש סייבר עם 8-7 שנות ניסיון מגיע ל-40,000 ₪ ברוטו בחודש. הנתון הזה יחד עם העובדה שקיים ביקוש רב לאנשי סייבר בעולם התעסוקה, הופך את ענף הסייבר לאחד התחומים היוקרתיים ביותר.

לחלופין, אפשר לומר שיש 40,000 סיבות מדוע הסמכת סייבר שווה את ההשקעה – כי 40,000 ₪ ברוטו לחודש זה הרף של השכר של מגן סייבר בעל 7 שנות ניסיון. לכן בהחלט ניתן לומר שיש ביקוש ער מאוד למגני סייבר ובין היתר בגלל זה הם משתכרים יפה. אך חשוב מאוד להירשם וללמוד אך ורק ב-קורס סייבר מומלץ, כזה שיאפשר לכם להתחיל את המסע ברגל ימין ולהתקדם כל הזמן.

 

קורס סייבר מומלץ במכללת קרנליוס – השער שלך להצלחה!

לימודי סייבר במכללת קרנליוס, מרכז הידע לאימון מומחי סייבר, מקנה לבוגריו כלים מקצועיים רבים ובעיקר – ידע מעשי רב הנדרש בשוק העבודה. המכללה משקיעה מאוד בכל הקשור להיבט היישומי של עולם הסייבר, כך שתלמידי המכללה יזכו להתאמן בתרחישים שונים שיכינו אותם, כמה שאפשר, לשדה הקרב האמיתי. לימודי הסייבר מפוקחים על ידי הממשלה ובוגרי המסלול זכאים לקבל בין היתר גם תעודת הסמכה ממשלתית “מיישם הגנת סייבר”.

קורס סייבר מומלץ בקורנליוס

לימודי סייבר המלצות

מומחי אבטחת סייבר בכירים מקפידים להתעדכן ולהמשיך לקבל הכשרות קבועות בתחום. עם לימודי סייבר המלצות, התלמידים מקבלים הכשרה מקיפה בתחום, ורוכשים ניסיון וידע מקיפים. חברת קרנליוס מכשירה בוגרי IT רבים בתחומים שונים, עם תוכניות לימודים מקיפות שמאפשרות לעסוק בקריירה לכל החיים, ולהפוך לסמכות מהימנה בנושאים חיוניים כמו אבטחת ענן, קריפטוגרפיה, ותשתיות IT.

לימודי סייבר המלצות על משרות מפתח

עובדים אשר הקפידו לבחור לימודי סייבר המלצות של חברות מובילות, מצליחים להתברג במשרות מפתח בתחום הסייבר ואבטחת המידע באמצעות הכלים הרבים וההתמקדות בלימוד מעשי שההכשרה מציעה. יתר על כן, מדובר בתחום אשר צומח ומתפתח ללא הרף בשנים האחרונות, ולכן בחירה בלימודי סייבר היא בחירה בקריירה יציבה אשר תאפשר למחזיקים בידע והניסיון המתאים להתפתח ולגדול בעולמות הטכנולוגיה, כמו גם בתחומים נוספים. בשורה התחתונה, למידת לימודי סייבר היא כלי מפתח להמשך הצלחה בעולם הטכנולוגיה המשתנה ללא הרף, ובמרוץ החימוש המתמשך של IT ואבטחת מחשבים בפרט.

איפה כדאי ללמוד סייבר

במהלך לימודי סייבר המלצות על ההכשרה הדרושה בנושאים פרטניים כמו הבטחת מידע, אבטחת ענן ואבטחה מפני מתקפות משביתות היא בגדר חובה. ניתן ללמוד במגוון תוכניות אבטחת סייבר מקיפות אשר מציעות נקודת מבט חדשנית של 360 מעלות על תחום האבטחה הדיגיטלית, כדי להבין טוב יותר את המניעים והשיטות של האקרים, וללמוד את השיטות המומלצות להגנה על נכסי IT ומחשבים. בתחום אבטחת סייבר, המומחים לומדים למנוע התקפות ולבצר את המידע מראש, אך גם להגן על נתונים חשובים של ארגונים במהלך פריצה. כשמשיגים בקיאות בשני תחומים אלו, צוברים מוניטין של רב אומן בתחום.

בשורה התחתונה, אבטחת סייבר היא תחום מבוקש. כדאי שתקפידו שתהיה לכם את ההכשרה המתאימה

בשורה התחתונה, אבטחת סייבר היא תחום מבוקש. כדאי שתקפידו שתהיה לכם את ההכשרה המתאימה פושעי סייבר לעולם לא ייעלמו, וככל שהטכנולוגיה ממשיכה להעשיר את החיים, יתרונות הכשרה מקיפה במסגרת לימודי סייבר המלצות עולים אף הם. עם ההכשרה של חברת קרנליוס בע"מ תוכלו להתמחות באבטחת מידע וסייבר ברמה הגבוהה ביותר. מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולהירשם לתוכנית הקורסים שלנו? פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם.

קורס סייבר מומלץ

קורס סייבר מומלץ בחברת קרנליוס בע"מ, עוסק בניהול הסודיות, היושרה והזמינות של מידע על ידי הגנה על נכסים דיגיטליים כגון רשתות, יישומים ומסדי נתונים, מפני תוקפים. תאגידים מטפלים באופן קבוע בכל מיני נתונים רגישים, כגון מידע אישי מזהה, נתונים פיננסיים וסודות מסחריים. בוגרי קורס סייבר מומלץ הופכים למומחי מומחי אבטחת סייבר, ומתקבלים למשרות חשובות בארגונים גדולים, בזכות הידע המקיף שלהם בהגנה על נתונים מפני איומי סייבר מתוחכמים. האמצעים המשמשים להגנה ולתקיפת נכסים מתפתחים ללא הרף, ויש צורך בידע מקיף באבטחת סייבר כדי להסתגל לטכנולוגיות חדשות ולסיכוני תקיפה פוטנציאליים, ככל שהאיומים מתפתחים.

אפשרויות קריירה לאחר קורס סייבר מומלץ

יש ביקוש מדהים היום לבוגרי קורס סייבר מומלץ, שרכשו כישורים מקיפים בתחום אבטחת סייבר, והביקוש הזה לא ייעלם בקרוב. חברות נדרשות לנקוט באמצעי אבטחת סייבר יזומים כדי לעמוד בדרישות תאימות לפרטיות נתונים. תקנת הגנת המידע הכללית וחוק פרטיות הצרכן דורשים מחברות שמחזיקות בנתונים אישיים במאגרי המידע שלהן, לנקוט באמצעים סבירים כדי לשמור על בטיחות המידע הזה.

קורס סייבר המלצות

קורס סייבר מומלץ מלמד את העקרונות הבסיסיים של קידוד וסקריפטים בשפות שונות, ומסייע לכם להבין את האופן בו יישומים ואתרים נוצרים, כולל תובנות חשובות לגבי האופן שבו הם מנוצלים על ידי תוקפי סייבר. במהלך קורס סייבר מומלץ, אתם לומדים גם את האופן בו יש לפתח סקריפטים בפייתון ובתוכנות אחרות שמשמשות לאוטומציה של תהליכי ליבה בתפקידים פוטנציאליים. הקורס למד את שפות התכנות הרלוונטיות לתחום שכדאי ללמוד לעומק.

מה השלב הבא?

הדרישה לאבטחת סייבר גבוהה להפליא היום, וחברת קרנליוס בע"מ מציעה משאבים מקיפים כדי לקבל את הניסיון והכישורים הדרושים לכם כדי להתחיל. אפילו ללא השכלה רשמית קודמת, אתם יכולים להמשיך בקריירה באבטחת סייבר באמצעות למידת פרויקטים מעשיים, נטוורקינג ופיתוח מיומנויות באמצעות קורס סייבר מומלץ שלנו, עם מדריכים מקצועיים, וותק של שנים רבות בתחום.
שקופית קודמת
שקופית הבאה