מדוע קורס רשתות תקשורת נחשב לקורס מבוקש? ברור כיום לכל בר דעת שהעולם הטכנולוגי הולך וכובש את מרחבי התפעול של החברות והארגונים השונים. כל עסק או משרד ציבורי שמכבד את עצמו משתמש כיום ברמה כזו או אחרת בעולם המחשוב, באמצעי התקשורת ובאינטרנט. האמצעים הטכנולוגיים שזמינים כיום מאפשרים לכל דורש לנהל מערכות עסקיות וארגוניות בצורה יעילה ורווחית, כך שפעולות שבעבר היו דורשות משאבים גדולים וזמן רב, מתבצעות כיום בלחיצת כפתור פשוטה.

בעידן המודרני והטכנולוגי, חברות וארגונים רבים נעזרים רבות ברשתות תקשורת במהלך עבודתם השוטפת. בכדי לתחזק, לתכנן ולנהל מחשבים ורשתות תקשורת בצורה נכונה לא ניתן לסמוך על אחד העובדים שכבר קיים בחברה ש’מבין במחשבים’, אלא יש צורך בשכירת שירותיהם של אנשי מקצוע מומחים או העסקת מומחים מתחום הרשתות שיבצעו את עבודת התכנון, התחזוקה והניהול על הצד המקצועי ביותר. חשוב להבין שלמרחב הרשתי ולאופן בו חברה מנהלת אותו יש משמעות גדולה ביחס לפעילות שלה.

מה לומדים בקורס ניהול רשתות?

כשאנשים שומעים על המקצוע ‘ניהול רשתות’ הם מיד שואלים – מה לומדים בקורס זה? האמת היא שתחום זה רחב מאוד. במהלך קורס מנהלי רשתות נחשפים הסטודנטים לתכנים רבים, ביניהם:

ü      ניהול רשתות MCSE

ü      ניהול רשתות CCNA

ü      ניהול רשתות CISCO

ü      ניהול רשתות LINUX

ü      ניהול רשתות Microsoft

ü      ניהול רשתות MCAD.Net

ü      ניהול רשתות MCPD

בוגרי קורס מנהלי תקשורת יוכלו לאבחן תקלות שונות בתחום המחשוב, ולתת מענה לבעיות שצצות באופן יום יומי ומעכבות את העבודה הרציפה של הארגון. הנושאים בהם בוגרי קורס מנהלי תקשורת יוכשרו לטפל בהם מגוונים מאוד, החל מגיבוי מערכת ואבטחת מידע ועד לשחזור נתונים. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בשוק העבודה כמנהלי רשתות הנושאים על כתפם תפקידי מפתח בחברות השונות בהן יעבדו. לתפקיד זה יש משמעות רבה לחברה שתשכור את שירותיהם וממילא אחריות מרובה לכך שרשת המחשבים בחברה או בארגון תעבוד באופן שוטף.

 

קורס רשתות תקשורת – המודעות הולכת וגדלה

כיום המודעות לתחום החשוב הזה עולה וגוברת. מרכזי לימוד רבים מציעים את שירותים מתוך רצון להכשיר מנהלי רשתות איכותיים שיצאו לעולם הגדול. ההבנה שהחברות, העסקים והארגונים השונים מוכרחים להחזיק בתוכם אנשי מקצוע כאלה הופכת את התחום הזה למבוקש ביותר, וגם התגמול שמקבלים העובדים בתחום זה משתקף בהתאם.

מכללת קרנליוס, המרכזי הארצי להכשרת לוחמי סייבר, מציעה לציבור הרחב בין היתר קורס רשתות תקשורת (או ‘קורס מנהלי רשתות’). במהלך קורס זה יזכו המשתתפים בו להתמחות בכל הקשור לעולם המחשוב, הרשתות והאינטרנט. אך לפני שנדבר על היתרונות שכרוכים בקורס רשתות תקשורת במכללת קרנליוס, בואו נרחיב את היריעה מעט אודות התחום החשוב הזה.

קורס מנהל רשת
קורס מנהל רשת

קורס ניהול רשתות תקשורת

בוגרי קורס מנהלי רשתות במכללת קרנליוס יוסמכו, בהתאם להכשרה שיעברו, להיות מנהלי מערכות, אנליסטים, טכנאי רשת, מנהלי רשת, נותני תמיכה טכנית ועוד תפקידים נוספים שמשתנים בהתאם לצורך של החברות.

לימודי קורס מנהלי רשתות במכללת קרנליוס מקנים למשתתפים בהם את הידע המעשי והתיאורטי הנחוץ להם לעבודה בשטח. באמצעות הידע היקר שירכשו תלמיד המכללה, יוכלו הבוגרים לצאת לשוק העבודה ולהתמודד כראוי עם רשתות תקשורת אלחוטית או קווית, שנפוצות מאוד  בזמננו. למעשה, הקורס הזה הוא ההכנה הטובה ביותר שלכם לקראת מבחן ההסמכה של חברת Cisco העולמית – CCNA.

תנאי קבלה – מנהלי קורס רשתות תקשורת

כפי שציינו, לימוד קורס רשתות תקשורת נחשבים בימנו ללימודים מאוד מבוקשים. לימודים אלה המתמקדים בתקשורת, רשתות המחשב ובאינטרנט, עוסקים למעשה בכלים היום יומיים של מרבית הארגונים והעסקים בישראל ובעולם כולו. הלימודים של תחום זה מקנים לתלמידים ידע שימושי מאוד בכל הקשור לתכנות, מחשוב ורשת, כך שהידע הזה עשוי לפתוח להם דלתות רבות בשוק העבודה.

תנאי הקבלה למנהלי קורס רשתות תקשורת משתנים ממקום למקום. יש מקומות שתנאי הכניסה בסיסיים מאוד, כך שבאמצעות ידע בסיסי ביותר במחשבים תוכלו לנסוק מעלה בתחום, ויש מקומות שמגבילים את הכניסה לתחום יותר. מקומות אלה יגדירו שהכניסה לקורס אפשרית רק לאחר מעבר של מבחן מסנן, שרמתו משתנה ממקום למקום, ולרוב הם יצריכו גם ראיון אישי.

תנאי קבלה לקורס רשתות תקשורת במכללת קרנליוס

מכללת קרנליוס מאמינה שניתן לקחת כמעט כל אדם בעל כוח רצון ולהוציא ממנו יכולות שהוא בעצמו לא חשב שהוא מסוגל להגיע אליהן. לאור זאת תנאי הקבלה למכללה אינם נוקשים, כך שכל מה שתצטרכו זה יכולת בסיסית ביותר באנגלית ובעיקר כוח רצון – את הדרך למעלה אנחנו כבר נראה לכם.

ובכל אופן, ואולי הדבר החשוב ביותר הוא, שהמעוניינים להתחיל ללמוד קורס מנהלי רשתות ירגישו זיקה לכל העולם הטכני. אהבה לתחום המחשוב והפתרונות הטכניים חשובה מאין כמותה, הן מצד היכולת שלכם להצליח בתחום והן מצד המוטיבציה שתניע אתכם ביום יום. לכן, לפני שאתם נרשמים לקורס מנהלי רשתות, חשוב מאוד לבחון האם תחום זה באמת מתאים לכם.

במה עוסקים בוגרי קורס ניהול רשתות?

אחד היתרונות של לימוד קורס מנהלי רשתות הוא, שמגוון המקומות בהם בוגרי הקורס יוכלו להשתלב הוא גדול. בוגרי הקורס יוכלו למצוא את עצמם נותנים שירות לחברות היי טק, לחברות אינטרנט, לבתי ספר שונים בארץ בתור אנשי מחשבים ותחזוקה, לתעשייה וכן לעוד מגוון רב של מסגרות הזקוקות לאנשי מחשוב איכותיים לצורך ניהול רשת פנימית.

מה הם לימודי ההמשך לבוגרי קורס ניהול רשתות?

כמו בתחומים רבים בהם ניתן לבצע ‘הרחבת ידע’ או התמקצעות נוספת, גם בוגרי קורס ניהול רשתות יוכלו להמשיך להעמיק את הידע הנוכחי שלהם. בוגרי קורס מנהלי רשתות יוכלו ללמוד להיות מנהלי אבטחת מידע, לבצע קורס טכנאי PC ולמצוא את עצמם נושאים תפקידים יוקרתיים ומתגמלים מאוד. כמו כן, המעוניינים בכך יוכלו גם להמשיך את דרכם בלימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה.

איזה יתרונות יש ללימודי ניהול רשתות תקשורת דרך מכללת קרנליוס?

בחירת מקום הלימודים איננה בחירה קלה, והאמת שחייבים לעשות את הבחירה הזו מתוך שיקול דעת וחשיבה מרובה. בסופו של יום, הידע שמרכז הלימודים יקנה לכם יהווה את כרטיס הכניסה שלכם לעולם המחשוב והרשתות. כשבוחרים מוסד לימודים חשוב מאוד להתבונן באופי המקום, לבדוק מיהו צוות המרצים ומה הניסיון שלו בתחום הנלמד, היכן נמצאים כיום בוגרי מוסד הלימודים, ולבחון שהמקום אכן נותן לכם חשק ללמוד.

אז מהם היתרונות שיש לבוגרי קורס רשתות תקשורת במכללת קרנליוס?

  1. מכללת קרנליוס היא המכללה היחידה בארץ שמעניקה לבוגריה 3 תעודות בין לאומיות.
  2. מכללת קרנליוס היא המכלה היחידה בארץ שמפוקחת בפיקוח מלא על ידי משרד העבודה.
  3. מעל ל-70% מהחומר שמועבר בשיעורים מתמקד בהיבט היישומי והפרקטי, כך שבוגרי הקורס יוצאים עם ידע רב ‘בידיים’.
  4. באמצעות סימולטור ייחודי המתרגל מצבי אמת תלמידי המכללה זוכים לדמות, כמה שניתן, את שלב הלימוד למציאות חיה וממשית ולהיכרות עם סביבת העבודה שממתינה להם בתעשייה.
  5. מכללת קרנליוס מחזיקה בצוות מרצים בכיר, בעל ניסיון רב בעולם המחשוב והרשתות, מה שהופך את קורס מנהלי רשתות לחווייתי, ממקצע ומקדם.

מכללת קרנליוס מסייעת לכם להשתלב בשוק העבודה

אחד המכשולים של אנשים רבים המעוניינים להתקבל למקום עבודה הוא, שלב הראיונות. אנשים מוכשרים מאוד שמבחינת מקצועיות יכולים להשתלב במקומות רבים, ‘נופלים’ למרבה הצער בשלב הראיונות למקום העבודה. הסיבה פעמים רבות איננה מהותית, אלא שהם פשוט לא ידעו לקראת מה הם באים.

מכללת קרנליוס מסייעת לאחר קורס רשתות תקשורת לבוגריה בליווי, תמיכה וסיוע בכל הקשור למציאת עבודה והשמה, הן מבחינת הכנות מקדימות לשלב הראיונות לרבות סיוע וליווי בתהליך הכנת קורות חיים והן בהפניית הבוגרים למעסיקים פוטנציאליים בחברות מובילות בתעשייה. לטובת תהליך זה הוקמה מחלקת “פיתוח קריירה” בקרנליוס האחראית לכל תהליך חיפוש ומציאת עבודה של בוגר מרכז הידע.

ccna קורס שיפתח לכם דרך לעולם ההייטק

קורס ccna

קורס ccna, Certified Cisco Network Associate הוא קורס הסמכה שמוצע על ידי חברת קרנליוס בע”מ, מרכז הדרכה מוביל למומחיות ברשתות IT והגנה על אבטחת מידע. זהו מרכז הלמידה הגדול בארץ, עם תפיסת ההדרכות הגבוהה ביותר מכל מרכזי ההכשרה בתחום, עם בוגרי קורסים שמתקבלים לתפקידי מפתח בעסקים ובתעשייה בארץ.

איזו הסמכה מספק קורס ccna?

קורס ccna מלמד מיומנויות, יכולת ומומחיות להגדיר ולפתור תקלות ברשתות. זהו הקורס הבסיסי שמקנה את הידע הראשוני למפעילי רשת, על מנת להשתלב בתחום באופן מעשי. הקורס מציעה הכשרה תיאורטית ומעשית הכוללת כל ההיבטים הכרוכים בניהול רשתות – התקנה, תחזוקה והגדרת רשתות, כמו גם טיפול ותפעול נתבים ומתגים, וניהול פרוטוקולים של IP.

למה ללמוד CCNA?

ההסמכה שמעניק קורס ccna מאפשר התפתחות וקבלה למשרות מפתח בארגונים גדולים, משום שבעולם הדיגיטלי בו אנו חיים ועובדים – ניהול רשתות הוא תפקיד מפתח. יתר על כן, בסיום הקורס תוכלו לעבור מבחן הסמכה חיצוני סופי של חברת CISCO, שבסיומו תקבלו תעודה רשמית מאת החברה הבינלאומית המובילה בתחום.

קורס ccna מספק לכם תובנות לגבי מערך שלם של הסמכות בתחום, וברגע שאתם מסיימים את הקורס, תהיו בעמדה טובה להחלטה על תחום למידה נוסף שאפשר לבחור לשלב הבא, בהתבסס על דרישות התעשייה והעניין.

בדרך כלל, ניתוב ומיתוג של CCNA הוא האישור הבסיסי שיש להשיג, ולאחר מכן ניתן להמשיך עם למידת תחומים אחרים.

דרישות הסמכה לאחר הקורס

לאחר השגת הסמכה בסיום קורס ccna, הבוגרים צריכים לוודא שהם מציבים את המיומנות הנרכשת למבחן בפעילויות היומיומיות. הקורס מקנה הסמכה באבטחת רשתות בארגונים וחברות גדולות, ומציאת משרות מפתח בתחום היא המטרה שבוגרי הקורס במרכז ההדרכות של חברת קרנליוס בע”מ גאים להשיג.

מסיבה זו, תלמידים רבים ממשיכים ללמידת קורסים מתקדמים כדי להתקבל לעבודה בארגונים גדולים שמחפשים אנשי מקצוע מומחים בתחום אבטחת רשתות.

 

קורס רשתות תקשורת

קורס רשתות תקשורת מלמד מעקב אחר התפתחות הרשתות וזיהוי המושגים והתפקודים העיקריים שמהווים את הבסיס לארכיטקטורת שכבות. המדריכים במרכז ההדרכה של חברת קרנליוס בע”מ מציגים במהלך הקורס דוגמאות לפרוטוקולים ושירותים שמוכרים לתלמידים, ומסבירים את האופן בו שירותים אלו נתמכים על ידי רשתות.

המדריכים במהלך קורס רשתות תקשורת מסבירים גם מושגים בסיסיים בתקשורת דיגיטלית, ומתמקדים בטכניקות בקרת שגיאות שכוללות בדיקת זוגיות, קוד פולינומי ובדיקת סכום אינטרנט. התלמידים נדרשים לניסיון קודם בתכנות, ידע בסיסי בארגון מחשבים וארכיטקטורת IT, עם יתרון לרקע במדעי המחשב.

מאפייני קורס רשתות תקשורת

תלמידי קורס רשתות תקשורת לומדים על העקרונות וההבדלים של רשתות פס רחב ורשתות תקשורת אחרות. הקורס מכין את התלמידים לבחון יישומי רוחב פס נמוך וגבוה וכן לתכנן מערכות רשת. חלק מהנושאים של הקורס כוללים:

  • רשתות אופטיות
  • ארכיטקטורת מיתוג גבוהה
  • מישור בקרה אחיד
  • בעיות טכנולוגיות רשת
  • ובקרות רשת במהירות גבוהה.

קורס נתבים ומתגים

מנהלי רשת זקוקים למיומנויות וידע בפרוטוקולי רשת וכן בטרמינולוגיה של ניהול רשת. קורס רשתות תקשורת מקנה הבנה בסיסית של עקרונות אלו לעומק, ומאפשר לתלמידים לבחון נתבים, רשתות מקומיות ורשתות מרחביות.

ניהול טכנולוגי

תלמידים שלומדים קורס רשתות תקשורת לומדים על העקרונות הכלכליים והאנליטיים הכרוכים במסגרות ניהול רשתות. הם בוחנים את הטכניקות השיווקיות, האסטרטגיות והטכנולוגיות שמשמשות בניהול טכנולוגיה בתקציב סביר.

קורס רשתות תקשורת דן גם באופן בו הטכנולוגיה משתנה במהירות, ולומדים את השיטות להפוך טכנולוגיה באיכות גבוהה לרווחית עבור מפעלים עסקיים. חלק מנושאי הקורס כוללים ניהול, אופטימיזציה, בחירה ועיצוב של רשתות שרשרת ערך. התלמידים מקבלים הבנה של ערכי טכנולוגיה עסקיים על מנת שחברות היי טק ירוויחו.

בשורה התחתונה, קורס רשתות תקשורת מקנה ידע מקיף בתחום

כדי להעניק לתלמידי קורס רשתות תקשורת ידע מקיף בהקשר של ניהול רשתות, מרכז ההדרכה של חברת קרנליוס בע”מ משלב ארבע טכניקות למידה, כמו למידה מבוססת הרצאות, למידה מבוססת מעבדה, למידה מבוססת חקר ולמידה מבוססת פרויקטים.

מערך לימודים מקיף זה מהווה את השיטה הפדגוגית של חברת קרנליוס, שמתמחה במשך שנים בהכשרת בוגרים לעיסוק בטכנולוגיית מחשבים.