קורס סייבר למתחילים – תתחיל להיות חלק מעולם הסייבר! קורס סייבר למתחילים עם אנשי הסייבר המובילים בישראל – הכנס לקבלת פרטים על הלימודים.

רוצה להיות חלק מעולם הסייבר המתקדם? עולם אבטחת המידע קורץ לך כבר הרבה זמן אבל אתה לא יודע מאיפה מתחילים?

ההאקרים בעולם משתכללים ומהווים סכנה גדולה יותר מבעבר, הצבאות בעולם כבר מזמן נערכו לכך.

הגנה על חברות, ארגונים ומוסדות מפני האקרים ומתקפות סייבר הפכה להיות מבוקשת מאוד בשנים האחרונות.

איפה אתה בכל המהפכה הזאת?

הדרישה לאנשי מקצוע מוכשרים מתחום הסייבר ואבטחת המידע בשוק עלתה בצורה משמעותית!

כיום אנשי סייבר ואבטחת מידע נהנים משכר נאה ותנאים מעולים.

היתרון המשמעותי יותר כאיש סייבר הוא לא רק התנאים הטובים, אלא העניין במהלך הקריירה, אשר מתקדמת בצעדי ענק ונעשית יותר ויותר מורכבת ומסקרנת.

אם גם אתם רוצים להיות אנשי סייבר ואבטחת מידע – הגעתם אל המקום הנכון!
קורס סייבר למתחילים הוא הדרך הקלה, המהירה, והבטוחה ביותר להיכנס לשוק הייטק הישראלי.

אנחנו בקרנליוס מעבירים קורס אבטחת מידע למתחילים עם צוות מורים שנבחר בקפידה על מנת שאתם תקבלו את כל הכלים לצאת אל השוק הרחב.

לקריאה בהרחבה על >> קורס סייבר << (מקיף)

מדוע כדאי לעבור לימודי סייבר למתחילים עם קרנליוס?

  • קורס סייבר למתחילים בהדרכתם של המרצים המובילים בישראל בתחום.
  • ליווי אישי של התלמידים לכל אורך הקורס וגם לאחר מכן.
  • לימודי סייבר ואבטחת מידע מעשיים אשר משלבים גם מעבדות לימוד פרקטי וסימולטורים התקפיים.
  • החומר הלימודי מוקלט באיכות גבוהה אשר מאפשרת לתלמידים לשנן את החומר גם מחוץ למסגרת הקורס.
  • סביבת עבודה נוחה, נעימה ומגוונת.

במסגרת קורס אבטחת מידע וסייבר למתחילים עם קרנליוס – כל סטודנט ייחשף למגוון רחב של שיטות הגנה ותקיפה בעולם הסייבר תוך כדי התנסות בפעולות אשר מדמות את המתרחש בעולם האמיתי.

לעוד מידע על אבטחת סייבר ועל לימוד סייבר באינטרנט התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונחזור אליכם.

מעוניין ללמוד קורס סייבר ואבטחת מידע בקרנליוס? לחץ כאן

 

לימודי סייבר למתחילים

כמו כל הכשרה או קורס שמועברים בעולם הלימודים הרחב, גם קורס סייבר למתחילים דורש המון תשוקה, רצון והתמדה על מנת להצליח בו. קורס אבטחת מידע למתחילים שחברת קרנליוס פותחת לציבור הרחב מתאים לשני סוגים של אנשים: כאלה שמעוניינים לצאת לשוק העבודה ולהתמחות בתחום הסייבר, ולכאלה שמעוניינים לבצע הסבת עבודה לאחד המקצועות האטרקטיביים ביותר בשוק העולמי כיום.

לאור זאת, גם אנשים ללא כל ידע מקדים או ניסיון עבר בעולם הסייבר, יוכלו למצוא את עצמם, לאחר תקופת לימודים ענפה במכללת קרנליוס, נכנסים עמוק לתוך עולם המחשוב המודרני. כידוע, לימודי סייבר למתחילים או לימודי אבטחת מידע למתחילים, נושאים שם “גדול” שתחתיו כלולים קטגוריות שונות ותחומי התמחות שונים. כך שחשוב לדעת שלפעמים נישה מסוימת שמתאימה לאדם אחד, לא בהכרח תתאים לאדם אחר. אולם, תוך כדי תנועה, אט אט, תוכלו לזהות מהו התחום שמושך אתכם יותר ובאיזו נישה הייתם רוצים להתמחות.

במהלך הקורסים מכללת קרנליוס תעניק לכם כמה שיותר מידע קונקרטי שיוכל לסייע לכם להתכוונן על תחום שיתאים לכם באופן ספציפי. קורס סייבר למתחילים הוא שלב ראשוני וקריטי דרכו חייבים לעבור, עד לקבלת תפקידים בכירים וניהוליים בנישות בהן בחרתם להתמחות. מבחינה זו הקורס הוא השער שלכם לעולם הסייבר הגדול והמרתק, עולם שהסטודנטים הרציניים יוכלו להיכנס אליו בביטחון גדול.

 

קורס אבטחת מידע למתחילים – ללא רצינות והתמדה הקורס לא אפקטיבי

הקורסים המושקעים הגדושים בתוכן והעשרה שמכללת קרנליוס מעבירה, משמשים מקפצה מדהימה לקראת כניסתם של עובדים חדשים לעולם הסייבר. אולם, מכיוון שעולם הסייבר דורש מהעובדים בו להניב תוצאות בשטח, מי שלא יהיה חלק פעיל ומלא מהקורס, פשוט לא יצליח לקחת חלק משמעותי מהענף הזה. על מנת שהקורס יהיה אפקטיבי, כך שהוא יצליח לשכלל את היכולות שלכם בצורה הטובה ביותר, עליכם להיות קשובים בכל מהלך השיעורים ולגלות רצון והשקעה.

לעיתים הכניסה לעולם הסייבר, ובייחוד אם אתם מתכננים לבצע הסבת עבודה, עשויה להיות מאיימת ומדאיגה. פעמים רבות אנשים שמעוניינים להיכנס לתחום הסייבר ואין באמתחתם היכרות מוקדמת עם התחום מציפים חששות שונים שמעיבים על כניסתם לתחום. אבל האמת היא, שאין לכם ממה לחשוש – שכן הכניסה שלכם לעולם הסייבר מלווה בהמון תמיכה.

מכללת קרנליוס, מרכז הידע לסייבר, מלווה את כלל תלמידיה בכל מהלך ימי לימודיהם. לא משנה אם באתם עם מידע מוקדם מהבית או שהידע שלכם במחשבים מאוד בסיסי – את הכלים להתפתחות אישית ולהתמקצעות בעולם הסייבר, באמצעות קורס סייבר למתחילים, תקבלו במלוא תשומת הלב – מהשלבים הראשונים שלכם בעולם המרתק הזה, עד למציאת עבודה.

 

קורס אבטחת מידע למתחילים

במהלך העשורים האחרונים העולם הטכנולוגי התקדם פלאים. באופן מיוחד מערכות המחשוב והתקשורת חוו האצה גדולה וצמיחה אדירה שיצרה את מרחב עולם הסייבר. במהלך השנים האחרונות, ארגונים פרטיים וממשלתיים, חברות, גופים ציבוריים ואפילו מדינות שלמות השכילו להבין כי עולם הסייבר אוצר בתוכו מרחב אפשרויות והזדמנויות לאין קץ, אך בד בבד הוא מייצר גם המון סכנות ואיומים מצד פושעי סייבר שיושבים בצד השני של המסך.

המציאות הזו, שיתרון גדול טמון בה אך גם סכנה אדירה חבויה בה, הולידה בצורה טבעית תקיפות רבות כלפי ארגונים שונים ונזק משמעותי למדינות שלמות שנגרם על ידי פושעי סייבר. המציאות הזו יצרה מצב בו כל חברה או ארגון שמחזיקים במידע רגיש – בין אם מדובר על מידע ביטחוני ובין אם מדובר על מידע בעל ערך ממוני – פשוט היו מוכרחים לפרוס רשת הגנה על המידע שקיים אצלם.

נכון להיום, מדינת ישראל נחשבת למעצמת סייבר ברמה העולמית, והיא מהמדינות הראשונות בעולם שנכנסו לעולם אבטחת המידע באופן ממלכתי-מערכתי. הדבר בא לידי ביטוי על ידי רגולציה וחקיקה, הקנייה של משאבים רבים לחיזוק הנושא ובניית גופים שיעסקו בתחומים האלה. במדינתנו חסרים כיום מאות אנשי סייבר ואבטחת מידע שיוכלו לסייע במאמץ הלאומי מול “טרור הסייבר” שמנסה לפגוע באזרחי המדינה, וכן מול פושעי הסייבר שפועלים נגד עסקים וגופים פרטיים.

 

לימודי מנהלי רשתות ואבטחת מידע

בתוך כל התהליך המשמעותי שהתרחש עם עלייתו של ענף הסייבר לתודעה הציבור, לימודי מנהלי רשתות ואבטחת מידע עלו באופן טבעי גם כן לתודעה הציבורית. כיום אין ארגון שמנהל את המידע שלו בלא הרשת, נתון שמערער מלכתחילה את רמת האבטחה של המידע. 

אז מה הגופים השונים צריכים לעשות? האם עליהם לוותר על הכלי המקוון בכדי להימנע מחשיפה לתקיפות ופשעי סייבר?

בדיוק עבור המענה לשאלות הללו נועד קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע. מנהל רשתות אחראי למעשה על כל מה שנוגע לתכנון, הקמת רשתות ותחזוקתן. באמצעות קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע תוכלו לנהל בצורה אופטימלית ונכונה את התשתיות של הארגון, לזהות איומים ופריצות בתשתיות, וממילא לאבטח אותן כראוי.

באמצעות הכלים שתקבלו במהלך לימודי מנהלי רשתות ואבטחת מידע תוכלו לנהל סיכונים בשליטה גמורה ולהגן על הארגונים ששכרו את שירותכם מפני חדירות ותקיפות שעלולות להסב להם נזקים בלתי הפיכים. כיום, בזכות עליית הנושא למודעות הציבור, החברות מבינות את הצורך באנשים כאלה והן אף מוכנות לשלם המון כסף למנהלי רשתות ואבטחת מידע איכותיים.

 

קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע

קורס ניהול רשתות ואבטחת מידע במכללת קרנליוס מעניק לסטודנטים את מירב הידע החשוב והקונקרטי בתחום. הסטודנטים ילמדו כיצד לבנות ולתחזק רשתות מחשבים, תוך דגש מיוחד על אבטחה, שרידות, נטרול התקפות סייבר והקשחת הרשת.

במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים בצורה מקיפה על כל מה שדרוש בשביל להיות מנהלי אבטחת מידע איכותיים. בין היתר, הסטודנטים ילמדו כיצד לבנות מערך אבטחה חזק, כיצד לנהל נכון סיכונים, וכמובן את כל המידע שחשוב לדעת על הרשת וניהולה, כגון: תחנות עבודה; רכיבי המחשב; כיצד לנהל קבצים, אחסון וניהול חשבונות משתמשים; פרוטוקולים, ניהול רשת אורגנית ועוד.

מצע הלימודים שמכללת קרנליוס מציעה לתלמידיה, מהווה כר פורייה ובריאה לצמיחת אנשי הסייבר הבאים של מדינת ישראל. באמצעות טכניקות למידה יעילות, מרצים מהדרג הבכיר ביותר, שימת דגש רב על פרקטיקה וצבירת ניסיון והיכרות מעמיקה עם עולם הסייבר, הבוגרים שלנו יוצאים החוצה לעולם האמיתי עם ניסיון רב ומטען ידע גדול. 

 

לעוד מידע על אבטחת סייבר ועל לימוד סייבר באינטרנט התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונחזור אליכם.

מעוניין ללמוד קורס סייבר ואבטחת מידע בקרנליוס? לחץ כאן