לפני שצוללים למה הוא בדיוק קורס לינוקס / Linux בואו ונדבר על ‘אבטחה’. האסוציאציה הראשונה שעולה מהמילה הזו קשורה לתחום הביטחוני, כגון אבטחת מתקנים, אבטחת אישים וכדו’. אבטחה, באופן כללי, נועדה לאבטח עלינו מפני פגעים שונים ובלתי צפויים שמעוניינים להזיק לנו. בשנים האחרונות המושג ‘אבטחה’ קיבל פנים חדשות כאשר הוא נפתח לעולם רחב הרבה יותר. מעתה האבטחה על אנשי ציבור ומנהיגים אינה מתבטאת רק בשומרי ראש חסונים, אלא בצורך באנשי מקצוע מבריקים שיגנו עליהם מפני ‘נזקים מחשוביים’.

כחלק מההתקדמות המדהימה של עולם הטכנולוגיה, גם עולם הפשע מרים את ראשו ומשדרג את יכולותיו. מעתה, הסכנות אינן נמצאות רק ‘מחוץ לבית’, אלא גם בתוכו. כך קישור תמים יכול להזיק למחשב שלכם, לגזול מכם מידע אישי, לסחוט מכם כסף, ובמקרים המסוכנים ביותר – לפגוע בחיי אדם בצורה כזו או אחרת. כנגד ההתחמשות של פושעי הסייבר השונים, קיים צורך אדיר באנשי סייבר שיחלשו על התחומים השונים.

כחלק מהמאמץ העולמי האדיר להכשיר כמה שיותר לוחמי סייבר, מכללת קרנליוס מציעה לקהל הרחב קורס לינוקס מקצועי ומקיף. לימודים של הקורס הזה יעניקו לכם את המידע השימושי ביותר שאתם יכולים לחשוב עליו. הם יכשירו אתכם לחיים האמיתיים ולעבודה מול חברות גדולות שזקוקות לשירות שלכם. אז אם קורס לינוקס במכללת קרנליוס מעניין אתכם – המאמר הבא נכתב עבורכם.

כמה מילים על קורס לינוקס

אם תשאלו את האדם הממוצע ברחוב מהי מערכת ההפעלה “לינוקס”, ככל הנראה הוא יביט עליכם בעיני עגל. הרוב המוחלט של הציבור, לכל היותר מכיר את תוכנת ההפעלה המכונה Windows, או בעברית: “חלונות”. אולם כל מי שמונח בעולם המחשבים וודאי מכיר את מערכת ההפעלה הנקראת לינוקס, או באנגלית: Linux. מערכת ההפעלה הזו פרצה לתודעה העולמית בעיקר בעשר השנים האחרונות, זאת הודות ליכולת המרשימה שלה לתמוך בכמות תוכנות ויישומים די גדולה, וכן בזכות רמת האבטחה הגבוהה שהיא מספקת לצרכנים שלה.

מה לומדים בקורס לינוקס במכללת קרנליוס?

אז היכן תוכלו למצוא שימוש במערכת ההפעלה של לינוקס? לרוב המערכת הזו מותקנת על גבי שרתים כבדים וגדולים בחברות הייטק ובמוסדות לימוד די רבים. מכיוון שלמערכת ההפעלה הזו יש עוצמה גבוהה מאוד ויכולות נרחבות היא הפכה להיות מערכת הפעלה פופולארית מאוד לשרתים גדולים. חשוב לציין – ההתאמה של מערכת ההפעלה לשרתים גדולים אינה סותרת את העובדה שניתן להשתמש איתה גם במערכות מזעריות יותר, כמו במחשבים ביתיים ובטלפונים סלולאריים.

השימוש בתוכנה בצורה מיטבית ויעילה דורש הכשרה מסוימת, ולכן אם אתם מעוניינים להיות מומחים אמיתיים בתוכנה הזו – קורס לינוקס במכללת קרנליוס הוא הכתובת האידאלית עבורכם. במהלך הקורס נלמד נושאים מאוד מגוונים הקשורים להתקנת מערכות, ניהול משאבים והגדרות המערכות. כמו כן, נתמחה יחד בתפעול רשתות תקשורת שונות ובדרכי טיפות בתקלות שעלולות לצוץ במהלך העבודה.

תנאי קבלה לקורס לינוקס

תנאי קבלה בעולם הלימודים בכלל ובלימודי הסייבר בפרט, משתנה מאוד ממקום למקום. מוסדות הלימודים השונים מציבים רף שונה, תכנים שונים ויעדים שונים. בשל כך תנאי הקבלה מאוד דינמיים. בחלק ממוסדות הלימוד קיימת דרישה לניסיון מקצועי וידע קדום בענפים השונים של רשתות התקשורת ה-System וכן ניהול המערכות באמצעות לינוקס, בעוד מוסדות לימוד אחרים דורשים היכרות בסיסית וראשונית עם עולם המחשוב ועם מערכת ההפעלה ‘ווינדוס’. יש קורסים בהם המועמדים נדרשים לעבור מבחנים פנימיים ולהציג שליטה מלאה באנגלית טכנית.

מכללת קרנליוס מיוחדת במינה בכך שדרישות הכניסה אינן גבוהות וככל הנראה רוב האנשים עם ידע בסיסי במחשוב יוכלו להיכנס לקורסים השונים במכללה, ויחד עם זאת ההישגים איתם יוצאי בוגרי המכללה מרשימים מאוד. לאור העובדה שהמכללה שמה דגש רב על ההיבט היישומי, הסטודנטים זוכים להיפגש עם עולם ומלואו של מקרים ותגובות ולהתנסות ברמה המעשית ביותר בניהול מערכות הפעלה ורשתות תקשורת.

חוץ מקורס לינוקס, אילו קורסי סייבר מכללת קרנליוס מציעה?

הקורסים השונים במכללת קרנליוס מסווגים לקהל יעד שונה:

CHCSS + LINUX קורס מיישם הגנת סייבר, הסמכת לינוקס (450 שעות) – קורס אבטחת סייבר למתחילים, המיועד לקהל המבקש לבצע שינוי קריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע.

CHCSS קורס מיישם הגנת סייבר (310 שעות) – גם קורס זה מיועד למתחילים או לקהל יעד שמעוניין לבצע הסבת מקצוע. היקף קורס זה קטן יותר מבחינת שעות הלמידה מפני שזהו קורס מיישם להגנת סייבר בלבד.

CHPTE קורס PT בדיקת חדירות (150 שעות) – קורס אבטחת מידע למתקדמים המיועד לאלו המחפשים לשפר את יכולות ה-PT (בדיקת חדירוּת) ויכולות ה-Python שלהם. קורס זה הוא השלב הבא לבוגרי מסלול CHCSS.

למה כדאי ללמוד קורס Linux במכללת קרנליוס?

מכללת קרנליוס, המכללה המובילה כיום בארץ בכל הקשור להכשרת לוחמי סייבר, מציעה לציבור הרחב מגוון קורסי סייבר, בהיקף שעות ובהיקף נושאים משתנה, שמטרתם אחת – להכשיר את הסטודנטים ברמה הגבוהה ביותר למאבק הלאומי נגד פשעי הסייבר; הן נגד פושעי הסייבר שמנסים לפגוע בגופים ממשלתיים, והן נגד פושעי סייבר שמנסים להזיק לגופים פרטיים. אחד הקורסים שמציעה המכללה לקהל היעד הרחב הוא: קורס היכרות ברמה הגבוהה ביותר עם מערכת ההפעלה ‘לינוקס’.

במסגרת הקורסים במכללת קרנליוס לומדים הסטודנטים כיצד להגן על מכלול המערכות השונות שקיימות – מערכות התקשורת וההפעלה, שרתי הגישה, תחנת הקצה, האינטרנט והרשת המרחבית ועוד. כמו כן, המשתתפים בקורסים מכירים כלי אבטחה שונים, מבינים את דרכי הפעולה של ההאקרים ואילו מתודולוגיות עומדות לרשותם, ולומדים כיצד לבנות מערך אבטחה שמותאם באופן מדויק לארגון, ובכך להגן בצורה היעילה ביותר עליו.

באמצעות צוות המרצים הבכיר שמוביל את המכללה, היחס האישי והאמון שלנו בסטודנטים, אנו בטוחים שהלימוד במכללה יהפוך אתכם למקצועיים הרבה יותר.

אז אם לימודי קורס לינוקס מעניינים אתכם צרו עמנו קשר בהקדם ואנו נשמח לעזור לכם!

 

במהלך הקורס נלמד נושאים מאוד מגוונים הקשורים להתקנת מערכות, ניהול משאבים והגדרות המערכות. כמו כן, נתמחה יחד בתפעול רשתות תקשורת שונות ובטיפול בתקלות שעלולות לצוץ במהלך העבודה.

מכללת קרנליוס מציעה בין היתר קורס מיישם הגנת סייבר והסמכת לינוקס (450 שעות) – המיועד לקהל המבקש לבצע שינוי קריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע.

מכללת קרנליוס ידועה בצוות המרצים הבכיר שמעביר את המידע בשפה קולחת ובהירה, ביחס האישי שהיא נותנת לתלמידיה ובאמון שתלמידיה מקבלים מהמכללה. אנו בטוחים שהלימוד במכללה יהפוך אתכם למקצועיים הרבה יותר.

קורס Linux במכללה מובילה

לימודי לינוקס

בעידן הטכנולוגי, טכנולוגיות וכלים חדשים מתפתחים מדי יום. כדי להתאים לתחרות בשוק, הכלים הקיימים מספקים גם עדכונים מתמידים כדי לוודא שהם עומדים במגמות השוק הנוכחיות. לכן מאמר זה מסביר את חשיבות קורס לינוקס כפלטפורמה הטובה ביותר לשנות את הקריירה שלכם, או להתחיל קריירה חדשה. כמו כן, המאמר מציג את חברת קרנליוס בע"מ כמרכז ההדרכות המוביל בארץ ללימודי IT.

יתרונות קורס לינוקס

בהשוואה לתוכנות אחרות, קורס לינוקס יעיל ביותר להתחלת או קריירה בתחום. מגמות השימוש של לינוקס מסווגות כפלטפורמה שבעבר הייתה מיועדת רק לשרתים ולא למשתמשים בודדים, כלומר למחשבי שולחן לשימוש אישי. אבל פלטפורמת לינוקס עברה היום מספר חזרות של שינויים בממשק המשתמשים והיא מתאימה היום גם לשימוש אישי, ונמצאת בשימוש על ידי אנשים רבים ברחבי הארץ ללא בעיות.

אבטחה גבוהה

התקנת לינוקס על המחשב האישי שלכם היא משימה פשוטה שמאפשרת הגעה על המערכת מפני וירוסים מזיקים ותוכנות זדוניות. ההיבט החשוב העיקרי של קורס לינוקס הוא "אבטחה" וידע בבניית פלטפורמת לינוקס, כולל לקיחה בחשבון של כל השיקולים. פלטפורמה זו נחשבת כיציבה יותר בהשוואה לפלטפורמת ווינדוס. אז אם התקנתם תוכנות צד שלישי כלשהן במכשיר שלכם, קיימת אפשרות שהתוכנית תוכל לשנות את הגדרות המערכת שלכם ולשנות את הגדרות התצורה, ובכך להוביל לחדירת ווירוסים ותוכנות זדוניות מיותרות. קורס לינוקס מלמד יצירת שכבת אבטחה מקיפה, עם תוספת תוכנת אנטי וירוס לפלטפורמת לינוקס, כדי לסייע בשמירה על תקני אבטחה גבוהים.

linux קורס

כדי ללמוד קורס לינוקס שמספק את הידע המקיף בתחום, חשוב לבחור את הקורסים המוצעים על ידי חברת קרנליוס בע"מ, שיש לה ותק של שנים בהדרכות IT, עם הבנת המכלול השלם של הידע. אם אתם מעוניינים ללמוד לינוקס ולהיות מפתחים מוסמכים בפלטפורמה זו, קורס ההכשרה שלנו יסייע לכם להשיג את המטרה.

קורס linux

קורס linux מדגים מיומנויות עם שרתים המבוססים על מערכת הפעלה לינוקס. חברת קרנליוס בע"מ מציעה הסמכות לינוקס כדי להכין אנשי IT לעבודה בסביבה אמיתית. ככל שמערכות IT ועומסי העבודה הופכים להיות מורכבים יותר, הארכיטקטורה ומערכת ההפעלה הבסיסית חייבות להיות אמינות, ניתנות להרחבה ולהיות מונעות ביצועים. לינוקס גדלה עם השנים להיות הסטנדרט העיקרי להפעלת עומסי עבודה זמינים, אמינים וקריטיים ביותר, בין אם קלסיים או חדשניים, כולל וירטואליזציה וענן. במהלך קורס linux, התלמידים רוכשים מיומנויות מקיפות שמכשירות אותם לעסוק בתחום, ולהתקבל למשרות מובילות.

למה לקבל הסמכה של קורס linux?

קורס linux חשוב כדי לאמת את הכישורים של הסטודנט בהתבסס על הדרישות של החברות המובילות בתחום שעבודתן מתבססת על שרתי לינוקס. כך או אחרת, הסמכות מקצועיות ניתנות לקביעה על ידי בחינות מבוססות ביצועים, בחינות מעשיות או שילוב של השניים. שיטות אלו מיועדות לבדוק את היכולות שלכם עם המשימות שמנהלי שרתי לינוקס אמורים להיות מסוגלים לבצע. קיימות אפשרויות רבות להכין אתכם לבחינת ההסמכה, אבל קורס linux מציע הכשרה מקיפה, מכיוון שהוא מכיר לכם סביבות ארגוניות מציאותיות מבוססות לינוקס, ודרכים לפתרון בעיות, כמו גם שיטות לביצוע משימות נפוצות שאתם צריכים לדעת. הכשרה להסמכת לינוקס מאפשרת לכם ללמוד תוך כדי ביצוע משימות בסביבת לינוקס וירטואלית, כך שתוכלו לחוות רלוונטיות בעולם האמיתי בכיתה.

לעבור את מבחני ההסמכה של לינוקס

בחינות הסמכה לאחר קורס linux מבוססות על ביצועים, כך שתוכלו להפגין את כישוריכם במצבים אמיתיים. אם אתם מעוניינים להבין את רמת הכישורים שלכם, מומלץ לנסות הערכת מיומנויות, או לגשת לבחינה מקדימה. ניתן לגשת ולהירשם אל הקורסים המתקדמים של חברת קרנליוס בע"מ, החברה המובילה בתחום, עם מוניטין של אלפי תלמידים שהוכשרו והוסמכו במהלך שנות פעילותה, והפכו למומחים בתעשייה והתקבלו למשרות מפתח נחשקות. מעוניינים להתחיל קריירה חדשה? פנו אלינו ונשמח לסייע
שקופית קודמת
שקופית הבאה