המתקפה הפתאומית של חמאס ב-7 באוקטובר תפסה את ישראל לא מוכנה והוכיחו שמלחמות מודל 2024 ממש לא מתנהלות רק בשטח. תחום הסייבר כאן כדי להישאר, והיום כשהוא צריך אתכם יותר מתמיד אתם יכולים להרוויח בענק – אבל כמה?

באחד הימים האחרונים של שנת 2023 ישראלים רבים מכל רחבי הארץ חוו הפסקות חשמל פתאומיות. בחברת חשמל מיהרו להכחיש שמדובר במתקפת סייבר, אבל האירוע הזה הוא תזכורת נוספת לכך שתחום הסייבר ימשיך להיות אחד התחומים המבוקשים ביותר, וכשמדברים על היכולת של ישראל להגן על עצמה, מדברים גם על הזירה הוירטואלית.

התלות ההולכת וגוברת של ארגונים שונים באבטחת מידע, יצרה ביקוש אדיר למגוון תפקידים בתחום בשוק הישראלי.

הביקוש אדיר, השכר בהתאם

שכר הברוטו ההתחלתי מתחיל ב-5 ספרות ויכול להגיע ל-20,000 שקלים לתפקיד התחלתי, ואף להכפיל את עצמו כשמדובר בתפקיד בכיר עם ותק.

טבלה לכתבה

דלת הכניסה שלך להייטק – ללא צורך בהשכלה או ניסיון קודם

ההבנה שמדינת ישראל זקוקה לאנשי מקצוע בדחיפות, הביאה להקמת קורסים ממוקדים שלא מבזבזים זמן על תיאוריה. הם מלמדים את הסטודנטים את העבודה הפרקטית, זו שיזדקקו לה מיד ביום שאחרי. “בניגוד לאקדמיה, אין לשוק הישראלי זמן מיותר. לא מחפשים תארים מפוצצים, מחפש אנשים שיכירו את התחום לעומק וידעו לעבוד”, אומר איתי לוי, מנכ”ל מכללת קרנליוס המציעה קורסים מסוג זה. “לאורך כל הקורס שלנו התלמידים מתנסים בהתקפות שמדמות אמת, כדי שיתנסו הרבה ככל האפשר וידעו מה מחכה להם כשישתלבו בחברות הגדולות”.

אז מה בעצם צריך בסופו של דבר כדי להשתלב בתחום אבטחת הסייבר?

“בגדול- ידע בסיסי באנגלית ובמחשבים, וראיון התאמה. קורס פרקטי ממוקד כבר יעשה את השאר ויעניק את כל מה שצריך לוחם סייבר לדעת כדי לצאת לקריירה חדשה, רווחית ומשמעותית.”

 

הגעתם עד כאן? סימן שסייבר מעניין אתכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם עם כל המידע על קורס הסייבר המוביל בישראל >>

** המאמר עודכן לשנת 2024