סייבר הוא התחום החם ביותר בתעשיית ההיי טק ואין מי שרוצה להשתלב בהיי טק ולא שואל את עצמו איפה כדאי ללמוד סייבר ולא בכדי. בעולם שבו האיומים על האפליקציות ועל הטכנולוגיות המתקדמות גוברים ומשתכללים, הביקוש לבוגרי קורס סייבר עולה מיום ליום ולימודי הסייבר נחשבים לכרטיס כניסה יוקרתי לתעשיית ההיי טק.

עבור כל מי ששואל את עצמו איפה כדאי ללמוד סייבר, אנו מביאים מספר פרמטרים  חשובים, ובצדם המלצות,  שיענו לכם על השאלה איפה כדאי ללמוד סייבר.נדגיש, מרכז הידע לסייבר חרט על דגלו להכשיר את דור העתיד של מומחי הסייבר בתעשייה על ידי לימוד מהמומחים המובילים בתחומם תוך מתן דגש מירבי על הכשרה מעשית בנושאי הקורס השונים.אנו כיום מרכז הלימודים המוביל בישראל, אך ישנם מספר רב של מקומות בארץ (אשר רובם מעבירים גם המון קורסים בתחומים אחרים).

להלן כל המקומות שבהן ניתן ללמוד סייבר בישראל:

קרנליוס לימודי סייבר – המרכז הארצי ללימודי סייבר קורסי סייבר ואבטחת מידע
סלע לימודי סייבר – מובילים בהייטק קורס סייבר
HIT לימודי סייבר – מכון טכנולוגי חולון קורס מיישמי הגנת סייבר
היחידה ללימודי חוץ קורס סייבר ואבטחת מידע
John Bryce קורס מגן סייבר אבטח מידע והגנה על רשתות ארגוניות
HackerU קורס סייבר ואבטחת מידע Ethical Hacking
מכללת INT קורס סייבר
עתיד – רשת מכללות טכנולוגיות הנדסאי תוכנה בהתמחות בסייבר
המכללה האקדמית גליל מערבי קורס סייבר ואבטחת מידע
See security קורס מיישם הגנת סייבר – CSP

 

במאמר זה נביא שישה טיפים חשובים שיסייעו לכם להחליט איפה כדאי ללמוד סייבר ונמליץ על מספר קורסים המתאימים לאלו הרוצים לעשות את הצעדים הראשונים בתחום הסייבר.

 איפה כדאי ללמוד סייבר –  שישה טיפים מנצחים!

איפה כדאי ללמוד סייבר: טיפ ראשון – במקום שבו תוכלו ללמוד בהתאם לקצב האישי שלכם

במכללת קרנליוס מאפשרים לכל סטודנט ללמוד לפי הקצב האישי שלו. הכיתות קטנות והלימודים בכיתה מועברים בצורה יסודית, מקיפה, ברורה ואיטית עד שהמרצה בטוח שהחומר ברור ומובן לכולם. בנוסף על כך, אפשר לצפות בשיעורים גם בבית וכל אחד מהלומדים יוכל לחזור שוב ושוב על החומר שבו הוא מתקשה. בדרך זו, בשילוב של למידה בכיתה וחזרה באמצעות צפייה בשיעורים על כל החומרים הנלמדים, תוכלו לצלוח את הקורס בצורה הטובה ביותר.

איפה כדאי ללמוד סייבר: טיפ שני – בקורס המשלב ידע תיאורטי עם פרקטיקה מעשית

החומר התיאורטי הוא חומר חשוב ומעניין, אך כאשר תרצו להתקבל לעבודה, תיבחנו על עבודה מעשית. במכללת קרנליוס שמים דגש על עבודה מעשית כבר במהלך הקורס כדי שכל תלמיד שיתחיל את העבודה יגיע עם ניסיון שיתרום לו לעדיפות משמעותית על פני המועמדים האחרים.

לאורך כל הקורס מתמודדים התלמידים עם אתגרים טכנולוגיים מתחום הסייבר באמצעות סימולטור ייעודי שנועד לתרגל מצבי אמת ותרחישים אפשריים המתקיימים באופן תדיר בעולם הסייבר ואבטחת המידע במטרה ליישם כמה שיותר פרויקטים כבר בזמן הלימודים.  אחרי כל עבודה מעשית מקבל הלומד משוב על עבודתו במטרה לקדם אותו ולהדגיש את הנקודות החזקות שלו ואת הנקודות החלשות שבהן הוא צריך להשקיע עוד. 

איפה כדאי ללמוד סייבר: טיפ שלישי – רק אצל המרצים הטובים ביותר!

אין צורך להכביר במילים על החשיבות של המרצים בקורס, כי אם המרצים לא יהיו טובים, החומר הנלמד לא יהיה ברור ומובן.

במכללת קרנליוס תלמדו אצל המרצים המובילים בתחום, כולם צברו ניסיון הן בעבודה מעשית והן בהוראת החומרים בתחום לימודי הסייבר ואבטחת המידע. הם מביאים אתם לכיתה ידע עצום בתחום והם מעודכנים בכל החידושים הטכנולוגיים המתרחשים בעולם הסייבר הן בפן של התקיפה והן בפן של ההגנה.

 צוות המרצים במכללת קרנליוס מעניק לכל תלמיד יחס אישי מתוך מטרה להציב בפניו קשיים שיחשלו אותו לקראת העבודה האמיתית ויובילו אותו להצלחה.

איפה כדאי ללמוד סייבר: טיפ רביעי- במכללה בעלת ניסיון ומוניטין

מכללת קרנליוס כבר הכשירה אלפי עובדים בתחום הסייבר ואת בוגרי הקורסים שלה אפשר למצוא בכל מקום שבו נדרשת אבטחת מידע. צוות המכללה לא חוסך במשאבים ומאמצים ועושה את המרב כדי “לשווק” לשוק עובדים מיומנים ומנוסים. לא סתם התלמידים של קרנליוס מבוקשים ונחטפים כבר בסיום הקורס.

איפה כדאי ללמוד סייבר: טיפ חמישי – במקום שבו תקבלו יחס אישי

במכללת קרנליוס תדעו שתמיד יש לכם אל מי לפנות. צוות המרצים זמין עבורכם ושמח לענות על כל שאלה וכל בעיה. בסיום הקורס הם יסייעו לכם בכתיבת קורות חיים, בהכנה לריאיון עבודה ובאיתור הזמנות ליום פתוח של החברות המובילות בתחום. בוגרי הקורסים תמיד יכולים להיות בטוחים כי בכל מצב הם יקבלו את העצות המקצועיות הטובות ביותר.

 איפה כדאי ללמוד סייבר – טיפ שישי: ערכו סקר שווקים, אך אל תתפתו למחירים זולים במיוחד!

 לימודי סייבר לא בוחרים לפי המחיר. שכר הלימוד בקורס הוא אינו הוצאה, אלא השקעה. זכרו שבחירת מוסד הלימוד הוא אחת ההחלטות החשובות בתחום המקצועיות והוא יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה בתעשיית ההיי טק לבין אכזבה.

מהם הקורסים שיפתחו לכם את דלת הכניסה לעולם הסייבר?

קורס סייבר ואבטחת מידע מתאים לכל מי שמחפש דלת כניסה לעולם הסייבר ואבטחת המידע, אך אין לו ידע קודם בתחום. הלומדים בקורס נחשפים למגוון של שיטות תקיפה והגנה ומתנסים במצבים ובתרחישים המדמים את כל מה שמתרחש בעולם האמיתי. הקורס נלמד תחת פיקוח של משרד העבודה ובסיום הקורס הלומדים מקבלים תעודת הסמכה לאומיות ובין לאומיות. 

קורס מיישם הגנת סייבר מתאים לאנשים המעוניינים להתחיל ללמוד לימודי סייבר או לאנשים הרוצים לעשות הסבה מקצועית. זהו קורס אשר מפוקח על ידי משרד העבודה ומעניק תעודת הסמכה לבוגרים. בסיום הקורס מקבלים הלומדים ידע מקצועי רב וכלים חשובים שיסייעו להם להשתלב בעולם הרחב של אבטחת המידע.

קורס מנהלי רשת – בעולם שבו מערכות מחשוב וטכנולוגיות עדכניות מנהלות את חיינו המקצועיים, אין כמעט חברה, מוסד ציבורי, בית עסק ועוד שאינם נדרשים למנהל רשת.

בוגרי הקורס ידעו להטמיע תשתיות בכל מערכת מחשוב, לאבחן תקלות ולספק מענה מקצועי לצרכי הארגון בתחום הרשת.

קורס מנהלי רשת מתאים ללומדים עם ידע בסיסי באנגלית ורקע בסיסי במחשבים.

 לסיכום, איפה כדאי ללמוד סייבר – במכללה שתדע לפתוח לכם את השער להצלחה!

לימודי סייבר במכללת קרנליוס מקנים לבוגרי הקורסים השונים כלים מקצועיים וידע מעשי רב. הלימודים מועברים על ידי המרצים הטובים ביותר בתחום, הם מפוקחים על ידי הממשלה והקורסים מקנים לבוגרים תעודת הסכמה לאומית ובין לאומית. אל תשאלו איפה כדאי ללמוד סייבר, אלא מה לומדים בקורסים. במכללת קרנליוס תקבלו ידע מקצועי לצד ניסיון מעשי שיאפשרו לכם להשתלב במהירות בתעשייה.