לא סוד הדבר שעולם הטכנולוגיה הולך וכובש חלקים נרחבים מעולם התעשייה כיום. אם בעבר פעולות רבות הן בבית והן בשדה היו מתבצעות באופן ידני או על ידי בעלי חיים, הרי שכיום התעשייה צועדת בצעדי ענק למציאות ‘בדיונית’ בה מכשירים וטכנולוגיות משוכללות מנהלים את חיינו. גם פעולות פשוטות, כמו ללכת לבנק או לסופר, שבעבר היו חלק ממארג חיים שגרתי, הפכו להיות קלות הרבה יותר כך שבאמצעות לחיצת כפתור פשוטה ניתן להשיג את המבוקש.

לא רק מבחינה אישית הטכנולוגיה תרמה לנו רבות, אלא גם לחברות עסקיות גדולות ולעסקים קטנים נתנה הטכנולוגיה דחיפה משמעותית. כיום כל עסק בעל רצון בסיסי להתפתח ולתת שירות טוב יותר ללקוחותיו, משתמש במידה כזו או אחרת ברשת, במדיה ובכל אמצעי טכנולוגי שיכול לפתח את החברה או הארגון שנמצא תחת כתפיו. המרחב הרשתי מעניק יעילות, שכלול ויכולת לנהל נתונים בצורה הרבה יותר מסודרת ומהירה.

לצד זאת, הפעילות השוטפת של חברה עם תחום הרשתות זקוקה ל’יד מכוונת’. לא ניתן ‘להפקיר’ את תחום הרשתות בידי עובדי החברה שאינם מומחים בתחום זה. בשל כך, חברות רבות משכילות לשכור את שירותיהם של מנהלי רשתות, אנשי מקצוע שיוכלו לתכנן, לתחזק ולנהל רשתות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר. בנקודה הזו עלינו להבין שלמרחב הרשתי יש תפקיד חשוב בכל הקשור לפעילות הסדירה של החברה, עד שהדבר משפיע אפילו על הרווחיות השנתית שלה.

קורס רשתות תקשורת – גידול בביקוש ללימודים

בעשרות השנים האחרונות, ובפרט ב-10 השנים האחרונות, המודעות של הציבור לעולם הדיגיטלי צוברת תאוצה מדהימה. לאור זאת הצורך במנהלי תקשורת הולך וגובר. התגובה לכך לא איחרה לבוא, כך שאט אט החלו להיפתח מרכזי לימודים המציעים קורס מנהלי רשת שיכשיר את תלמידיו להיות מומחים בתחומם. קורס מנהל רשת הפך להיות פופולרי מאוד בשנים האחרונות, זאת מתוך ההבנה שהחברות מוכרחות להחזיק אנשי מקצוע שיוכלו ‘לעשות סדר’ בכל הקשור לניהול ותחזוק הרשת העסקית ברמה השוטפת.

מכללת קרנליוס, המרכז הארצי להכשרת לוחמי סייבר, עוסקת שנים רבות בהכשרת לוחמי סייבר, מנהלי רשתות ובכל מה שקשור להתפתחות הטכנולוגיה ואבטחת המידע. במהלך קורס מנהל רשת יעברו הסטודנטים חוויית לימוד מקצועית, מהנה ומאתגרת. במהלך הקורס יוכשרו המשתתפים בו לעסוק בכל הקשור לניהול רשתות, עולם המחשוב והאינטרנט. היתרונות בלימוד במכללת קרנליוס הם רבים מאוד, החל מהיחס האישי שמקבל כל סטודנט עד הכלים המעשיים היקרים מפז איתם הם עתידים לשוק העבודה.

קורס מנהל רשת – מה לומדים בו?

בוגרי קורס מנהלי רשת במכללת קרנליוס יוכלו לאבחן במהירות תקלות שונות בכל הקשור לעולם המחשוב, וכמובן לספק מענה מקצועי לכל צורכי הארגון בתחום הרשת, כך שהארגון יוכל לתפקד באופן רציף וחלק.

הסטודנטים שיצלחו את קורס מנהלי רשת יוכלו לצאת לשוק העבודה בביטחון רב ולתת שירות ממגוון נושאים, בין היתר: גיבוי מערכות, אבטחת מידע וכמובן שחזור נתונים. בוגרי הקורס יוכלו להשתלב בשוק העבודה בתור מנהלי רשתות בעלי אחריות רבה ומשמעותית. התפקיד הזה חיוני מאוד לעבודה השוטפת של הארגון שייתן לכם את המושכות בתחום זה.

תנאי קבלה – קורס מנהלי רשתות

בשנים האחרונות קורס מנהלי רשת הפך להיות תחום מבוקש מאוד. קורס זה מתמקד בתקשורת, רשת המחשב ובאינטרנט, כך שלמעשה הוא נותן לבוגרי הקורס את היכולת לעסוק בצורה המקצועית ביותר בכלים היום יומיים של כל ארגון רציני בישראל. באמצעות הידע שתרכשו במכללת קרנליוס תוכלו לתת שירות מקיף ומקצועי ללקוחותיכם הן בתחום התכנות, הן בתחום המחשוב והן בתחום הרשת. באמצעות הידע הזה תוכלו לפתוח דלתות רבות בקריירה שלכם.

ומה לגבי תנאי קבלה לקורס מנהלי רשת? האמת היא שבכל הקשור ללימודי מנהלי רשת אין קו אחיד בין מוסדות הלימוד השונים. יש לומר כי נדרש לעבור מבחן התאמה על מנת לוודא שיש למועמדים לתחום זה אנגלית בסיסית ורקע בסיסי במחשבים. אנו ממליצים לכם לבחור את מקום הלימודים שיוכל להפיק מכם את המירב ולהפוך אתכם לאנשי מקצוע טובים יותר.

בוגרי קורס מנהל רשת – במה הם עוסקים?

בוגרי קורס מנהלי רשת יוכלו להשתלב במגוון מקומות רחב. כיום חברות וארגונים רבים מענפי עבודה שונים מחפשים אנשי מקצוע העוסקים בתחום ניהול רשתות. כך יוצא שבוגרי קורס מנהלי רשתות של מכללת קרנליוס יוכלו למצוא את עצמם עובדים בחברות היי טק, חברות אינטרנט שונות, בבתי ספר בתור אנשי תחזוקה, בענף התעשייה וכן בעוד מגוון מקומות. הענף הזה דורש אנשי מקצוע טובים, ואם אתם תספק את העבודה עבור לקוחותיכם – העתיד שלכם עתיד להיות וורוד.

היתרונות בלימוד קורס מנהל רשת במכללת קרנליוס

לבחור מקום לימודים לרבים מאיתנו מהווה תהליך לא פשוט. כיום ישנם מרכזי לימוד רבים הקיימים בארץ, כאשר לכל מקום יש את היתרונות שלו. בשל כך בחירת מקום לימודים חייבת להיות בחירה מושכלת ושקולה.

עם היתרונות של מכללת קרנליוס לא ניתן להתווכח. מכללת קרנליוס זו המכללה היחידה בארץ שמעניקה לבוגריה 3 תעודות בין לאומיות. מכללת קרנליוס היא המכללה היחידה בארץ שמפוקחת בפיקוח מלא על ידי משרד העבודה. מכללת קרנליוס שמה דגש מיוחד על ההיבט היישומי, כך ש-70% מהחומר המועבר בשיעורים הוא חומר פרקטי ו”האצבעות על המקלדת”!

טיפים לראיות עבודה לבוגרי קורס מנהלי רשת

מכללת קרנליוס מסייעת לבוגרי קורס מנהלי רשת במכללה בכל הקשור למציאת עבודה והשמה. באמצעות צוות המרצים המנוסה, מקבלים בוגרי הקורס ליווי אישי מיוחד, כך שהם מקבלים את הכלים הטובים ביותר איתם יוכלו לגשת לראיונות העבודה בביטחון רב. במכללת קרנליוס סבורים שמלבד לכלים המקצועיים שהסטודנט מקבל, חשוב להעניק לו גם תחושת ביטחון מרבית.
בנוסף לכל זאת, בקרנליוס ישנה מחלקת פיתוח וקריירה אשר מלווה את הסטודנטים לכל אורך ההכשרה ולאחריה. צוות המחלקה מלווה את הסטודנט בתהליך ההכנה לראיון העבודה ובשילובו בתעשייה בחברות וארגונים מובילים.