מכללות רבות המציעות קורסים בתחומי ההייטק מציעות ללומדים שתי אפשרויות, קורסים בלימוד פרונטלי או קורסים אונליין. אז מה עדיף, קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי ? לכל סוג של לימודים יש יתרונות וחסרונות.

אך רגע לפני שנשווה  קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי  חשוב להגדיר מהו קורס בלמידה פרונטלית ומהו קורס אונליין.

קורס בלמידה פרונטלית הוא קורס הכשרה שבו הלומדים לומדים בכיתה ביחד,  במתכונת יום יומית או מספר פעמים בשבוע מול המורה הנמצא בכיתה וברוב הפעמים בקבוצות.

קורס למידה אונליין – הוא קורס שבו הלומדים לומדים למידה עצמאית באמצעות לימודים אונליין דרך המחשב.

אז מה עדיף קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי, איזה קורס מתאים לכם ואיפה כדאי ללמוד, בואו ונצא לדרך.

במאמר זה נדון בהבדלים שבין קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי, נסביר למה כדאי להעדיף קורס פרונטלי ונדון ביתרונות של לימודי סייבר במכללת קרנליוס. 

 קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי – למה עדיף ללמוד בקורס פרונטלי?

לקורס אונליין יש יתרונות רבים. אתם יכולים לבחור את הזמן שבו נוח לכם ללמוד, אין לכם לחץ של זמן ואתם יכולים לחזור על החומר כמה פעמים עד שתרגישו שאתם שולטים בו היטב. בקורסי אונליין רבים אין מחסומי כניסה והרשת מלאה בקורסי אונליין המאפשרים לכם להתחיל ללמוד באופן מידי ללא תנאי קבלה וללא מבחן כניסה או ריאיון ועוד.

אך על אף היתרונות של קורסי אונליין, בהשוואה בין קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי , קורסים פרונטליים הם הקורסים המועדפים מסיבות רבות.

קשר אישי ואנושי: רבים טוענים שאין תחליף ליחסים הבין אישיים שבין המרצה לתלמידים  ולאפשרות  לשאול שאלות שיאפשרו ללומד להבין ביסודיות את החומר הנלמד.

רמה גבוהה יותר של תוכני הקורס: קורסים פרונטליים מציעים באופן טבעי סביבה מקצועית יותר ותוכן ברמה גבוהה יותר בהשוואה לפורמטים אחרים.

למידה מואצת בקבוצות: אנשים נוטים ללמוד מהר יותר במסגרת קבוצתית. האינטראקציה עם המשתתפים אחרים במסגרת כיתתית מאפשרת משוב ותמיכה הדדית רבת ערך במהלך תהליך הלמידה. הקשיים המשותפים יוצרים אווירה מעוררת מוטיבציה המשאירה את הלומדים מעורבים לאורך כל המסע.

מיקוד אינטנסיבי מניב תוצאות טובות יותר: קורסים פרונטליים שומרים על גישה סופר ממוקדת ללמידה. הלומדים מוקפים בסביבה של לומדים חרוצים, הם נדרשים לשים בצד הסחות דעת ולהתרכז אך ורק בלמידה, מה שמוביל לרכישת מיומנויות מהירה יותר.

סיוע בהשמה בעבודה: קורסים פרונטליים מציעים לעתים קרובות סיוע בהשמה, הם המסייעים לסטודנטים איך להתכונן לראיונות עבודה, איך לבנות קורות חיים ומדריכים אותם בתהליך חיפוש העבודה מתוך מתן תמיכה חשובה בהתחלת הקריירה שלהם.

 הנה השוואה בין קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי  

  קורס פרונטלי

 

קורס אונליין
שליטה בזמני הלימוד אין אפשרות לשלוט בזמני הלימוד.

 

יש אפשרות לשלוט בזמני הלימוד.
השמה לעבודה קורס פרונטלי מסייע במציאת מקום עבודה.

 

אין עזרה במציאת מקום עבודה.
תחושת השייכות לקבוצת לומדים ממקדת ומדרבנת את הלומדים.

 

הלמידה ביחד מעצימה את הריכוז והמיקוד בלימודים. אין למידה משותפת.
קשר אישי עם המרצה יש אין

 

צורך במשמעת עצמית גבוהה אין צורך יש צורך

 

מחסומי כניסה

 

יש אין
אפשרות ללמוד ולעבוד במקביל לא  תמיד יש אפשרות לשילוב של לימודים ועבודה. קל מאוד לשלב בין לימודים לעבודה.

 

 

החלטתם ללמוד בקורס פרונטלי – למה כדאי לכם ללמוד לימודי סייבר במכללת קרנליוס?

מכללת קרנליוס משמשת כמרכז מוביל להכשרת מומחי סייבר והיא מציעה קורסים במקצועות סייבר שונים. המכללה  שהוקמה בשנת 2014, שואפת לתת מענה למחסור המשמעותי בעובדים בעלי ניסיון מעשי בתחום הסייבר המבוקש.  הביקוש ההולך וגובר למומחים בעלי ידע בהגנת סייבר, מציב בפני המכללה אתגרים בהכשרת עובדים מיומנים שיהוו את הליבה של מרכזי הגנת סייבר בארגונים ברחבי העולם.

 בשאלה מה עדיף קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי  בחרה המכללה בקורסים פרונטליים כדי לתת  דגש על מתן ידע תיאורטי לצד התנסות מעשית. תכנית הלימודים שמה דגש חזק על התנסות מעשית תוך שימוש בסימולטורים ייחודיים.  הסימולטור שלנו  פותח על ידי מומחים מנוסים מתעשיית ההייטק המתמחים בסייבר ואבטחת מידע.

העבודה במעבדות הסייבר של המכללה משכפלת תרחישים בעולם האמיתי ומציידת את התלמידים בניסיון רב ערך בהגנת סייבר. המכללה מאמינה שלכלים המעשיים שאותם רוכשים התלמידים בקורס יש משמעות מרבית בהבנת החומרים הנלמדים והם מסייע ללומדים להשתלב בתעשיית ההייטק.

תכניות הלימוד במכללת קרנליוס מקיפות נושאים רלוונטיים ועדכניים החיוניים לתפקידים של מומחי סייבר בארגונים. הסטודנטים משכללים את כישורי התכנות שלהם ואת המיומנויות המקצועיות ושולטים בכלים מקצועיים הדרושים להשתלבות בפרויקטים בשוק, כל זאת מתוך התעדכנות בהתפתחויות האחרונות בתחום.

עם סיום הקורסים, בוגרי הקורסים נהנים מידע רב ומהכלים הדרושים על מנת להשתלב במסלולי קריירה בעולם ההייטק.  הלימודים במכללת סייבר מספקים לתלמידים יתרון תחרותי במהלך ראיונות עבודה ותומכים בקידום הקריירה שלהם בתפקידים קיימים הקשורים לסייבר בתוך ארגונים. אינספור בוגרי הקורס משתלבים בתחומים רבים בתחום הסייבר בתפקידים כמו אבטחת מידע, בתחום הרשתות ובמגוון תפקידים נוספים בחברות ובארגונים המובילים בתחום הסייבר.

צוות המנהלים, המורים והעובדים במכללת קרנליוס מאמינים כי בתחרות שבין קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי יש עדיפות רבה ללימודים הפרונטליים וההצלחה הרבה של בוגרי הקורסים מחזקת את דעתם.  

לסיכום: מתלבטים בין קורס הייטק אונליין VS לימוד פרונטלי – קורס פרונטלי יפתח לכם את השער להצלחה.  

 לצד היתרונות של קורסי אונליין, לקורסים הפרונטליים יש יתרונות רבים המהווים סיבה מצוינת למה כדאי ללמוד בקורס פרונטלי. אם אתם מעוניינים ללמוד קורס פרונטלי בתחום לימודי הסייבר, בואו והצטרפו אל מכללת קרנליוס.