עולם המחשוב, הרשתות והטכנולוגיה בכלל תופס תאוצה בשנים האחרונות ומגיע לשיאים ופסגות שלא הכרנו. המציאות הזו מאפשר מצד אחד פיתוחים נפלאים החוסכים זמן רב ומייעלים את שגרת העבודה, ומצד שני – מציאות זו מרחיבה ומייצרת הזדמנויות חדשות לפושעי סייבר למיניהם. מידי יום אנו עדים לניסיונות פלישה וחדירה של גורמים זרים לחברות, ארגונים ועמותות שונות, כחלק מפשיעה מאורגנת וסדורה.

עליית הביקוש למומחה אבטחת מידע

המצב הזה מזמן אחריות גדולה ומעלה על נס את המקצוע הנחשק – מומחה אבטחת מידע. תחום אבטחת מידע נחשב כיום לתחום אסטרטגי עם חשיבות עליונה. כאמור, האיומים הנמצאים כיום מחוץ לארגונים השונים ואף בתוכם גדלים מידי יום, ובמקביל פלישה של האקרים לאתרים השונים, בין אם לצורכי ריגול תעשייתי ובין אם לצורך השגה של מידע פוליטי או בטחוני, גואה אף היא. כיום זה כבר ברור, התוצאות של פלישות מעין אלו עלולות להיות דרמטיות ולגרום לנזקים בלתי הפיכים לכל ארגון, הן ברמה הביטחונית והן ברמה העסקית.

בשל הבנת הרגישות של תחום זה, כיום רוב הארגונים מגבשים לעצמם מדיניות הנוגעת לתחום של ניהול סיכונים. אלא שבשביל להגדיר מדיניות מסודרת ושיטתית בתחומי אבטחת מידע יש צורך במומחה אבטחת מידע המכיר באופן מקיף ומעמיק את גלריית האתגרים והנושאים שיש בתחום זה ואת קשרי הגומלין ביניהם.

למי מתאים קורס מומחה אבטחת מידע?

למעשה לימודי אבטחת מידע מתאימים לכל מי שיש גישה לעולם המחשבים, ובעיקר לכאלה שצברו ניסיון בתחום מערכות מידע. קורס זה עשוי להתאים גם למנהלים הבאים מהתחום ובעצם לכל מי שמעוניין לקבל הכשרה מקיפה בנושא של אבטחת מידע.

מכללת קרנליוס פותחת את שעריה ללימוד קורס מומחה אבטחת מידע הבא לספק פלטפורמה מעולה עבור המעוניינים לרכוש השכלה מקצועית ומעשית בתחום המחשבים. אין זה סוד שכמעט כל תחומי המחשוב זוכים בשנים האחרונות להערכה רבה ובמקביל גם לביקוש רב, כאשר בעידן של הרחבת האפשרויות הטכנולוגיות – מומחה אבטחת מידע מהווה משרה כמעט הכרחית בכל גוף שמכבד את עצמו. 

אז מה לומדים בקורס הזה?

מומחה אבטחת מידע נחשב בעולם המודרני למשאב נפוץ מאוד הנמצא בכל עסק וארגון. כידוע, רשת האינטרנט אוגרת בתוכה כמות ענקית של מידע ונתונים, וכל גוף עסקי, פרטי, ממשלתי או ציבורי מאחסן ברשת מידע רגיש עבורו וככל הנראה מחזיק גם באתר אינטרנט. כיום גם נפוצה מאוד האפשרות לבצע תהליכים באופן מקוון, תהליכים שדרשו בעבר הגעה ידנית למקום השירות. בכל מה שקשור לתחום אחסון המסמכים והמידע – רשת האינטרנט חוללה מהפך עצום.

למעשה קורס מומחה אבטחת מידע במכללת קרנליוס נועד להבטיח שבוגרי הקורס יהוו כוח אדם מקצועי ומיומן שיכול להבטיח לארגון עליו הוא אמון שהמידע הקיים ברשותו יהיה מדויק, מוגן ונגיש אך ורק לגורמים המורשים. קורס מומחה אבטחת מידע מעניק לסטודנטים מיומנויות וידע נרחבים בכל הקשור לתחומי פיתוח ויישום טכניקות אבטחת מידע, כמו: הצפנה, הרשאות, הגנה מתוכנות מזיקות, גיבויים, תקשוב, אפיון מבנה ארגוני ועוד.

מלבד זאת, במסגרת הקורס מומחה אבטחת מידע ילמדו הסטודנטים כיצד להגן על כלל המערכות הקיימות בארגון – מערכות התקשורת, מערכות ההפעלה, שרתי הגישה, תחנת הקצה, האינטרנט והרשת המרחבית, ובכך יכירו המשתתפים היטב את כלי האבטחה הקיימים ויבינו את דרכי הפעולה של ההאקרים ואת המתודולוגיות העומדות לרשותם. מידע זה נחוץ ביותר עבור התגוננות יעילה, תוך בנייה של מערך אבטחה מותאם באופן אישי לארגון.

המיומנות של קרנליוס – פלטפורמה מעשית מושלמת!

כפי שציינו הקורס לאבטחת מידע נועד לצייד את המשתתפים בו בהבנה מקיפה של העקרונות, הטכניקות והטכנולוגיות הנדרשות לשם שמירה על המידע של הארגון אותו הם מאבטחים. העמקה בתחומי הידע השונים מאפשרת לתלמידים לקבל סקירה מקיפה מאוד, הן כזו שבוחנת את התהליכים השונים ממעוף הציפור, והן כזו שגם סוגרת את הפינות הפתוחות הספציפיות. יחד עם זאת, כפי שהמציאות המעשית מוכיחה, מומחה אבטחת מידע הוא לא בהכרח מי ש’יודע’ הרבה, אלא בעיקר מי שיודע להגיב בצורה נכונה לאיומים השונים.

התובנה הזו באה לידי ביטוי באופן נרחב במכללת קרנליוס. במכללה מתבצעים תרגילים מעשיים רבים ומפגשי מעבדה המאפשרים לתלמידים ליישם את הידע שלהם בתוך תרחישים מציאותיים הקורים בעולם האמיתי. באמצעות מערכות תרגול שונות אנו מביאים את הסטודנטים הכי קרוב שאפשר למצב אמת. במעבדת התרגול אנו מדמים מצבים של התקפות סייבר ובוחנים תכנון אסטרטגיות הגנה יעילות. בסופו של דבר, חיכוך עם המציאות האמיתית מקנה לתלמידים את הידע היקר ביותר בתוך עולם דינמי ומשתנה.

מומחה אבטחת מידע במכללת קרנליוס

מכללת קרנליוס, המרכז ללימודי סייבר, פותחת את שעריה לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע מכובד ומבוקש. בתוך עולם של הזדמנויות בלתי נגמרות, מתגבר גם העיסוק באזורים ‘חשוכים’ יותר. לא פעם פושעי סייבר מנצלים את התפתחות הטכנולוגיה לצורך אינטרסים אישיים, ואנו מבקשים לקחת אחריות ולקדם כמה שניתן את ההגנה על הארגונים השונים.

בוגרי הקורס שיצאו לעולם התעסוקה יוכלו להגן על הנכסים הדיגיטליים של הארגונים עליהם הם אמונים ולהבטיח את הסודיות והשלמות של המידע שלהם.

אז אם לימודי אבטח מידע מעניינים אתכם, אתם מוזמנים להשאיר פרטים או לפנות אלינו ישירות. אנו נשמח לספק לכם את כל המידע הנחוץ עד בחירת הקורס המתאים לכם ביותר!