אז בואו נדבר קצת על מספרים. כפי שהקדמנו לומר, טווחי המחירים והפערים בעלויות בין המכללות השונות יכולים להיות גדולים מאוד. כך יוצא שבקורס סייבר המחיר מתחיל בסכום של 15,000 ₪ וצפונה. עד כמה צפונה? לפעמים עד 27,000 ₪. כמו כן, במכללות בהן הסטודנטים נצרכים ללמוד קורס בסיס בנוסף לקורס הסייבר עצמו, מחיר החבילה כולה יכול להגיע ל-36,000 ₪.

ובכל זאת, קורס סייבר מחיר הוא לא בהכרח המדד הנכון לפסול מכללה מסוימת בשל המחיר הגבוה אותו היא דורשת, או לחלופין להעדיף מכללה מסוימת בשל מחירה הנמוך. כאמור, ייתכן ומכללה מסוימת תעניק לכם את המידע האיכותי ביותר ותכשיר אתכם להיכנס לעולם הסייבר בצורה הטובה ביותר, עד שתוך זמן עבודה קצר תוכלו “להחזיר את ההשקעה” ולהתחיל להרוויח. באמצעות עריכת בדיקות מקיפות מקדימות תוכלו להגיע אט אט אל הנוסחה המדויקת ביותר עבורכם.

סוג הקורס:מספר שעות:הערות לקורס הסייבר:קורס סייבר מחיר:
קורס מיישם הגנת סייבר, הסמכת לינוקס450 שעות לימודמיועד לקהל המבקש לבצע שינוי בקריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע.₪20,000 – ₪25,000 
קורס מיישם הגנת סייבר310 שעות לימודמיועד לקהל המבקש לבצע שינוי בקריירה, או לחילופין לאלה המבקשים להיכנס לעולם הסייבר ואבטחת המידע.₪17,000 – ₪19,000
קורס PT בדיקת חדירות 150 שעות לימודמיועד לאלו המחפשים לשפר את יכולת ה-PT (בדיקת חדירות) ויכולות ה-Python שלהם.₪17,000 – ₪19,000

 

קורס סייבר מחיר: פערי המחירים 

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות את האנשים שמעוניינים ללמוד קורס סייבר היא: כמה עולה קורס סייבר? למען האמת, תשובה מוחלטת לשאלה זו לא תוכלו לקבל. ומדוע? מפני שכל מכללה מחזיקה בגישה משלה, בניהול כלכלי משלה ובסטנדרטים משלה. על כן, כמעט ולא תצליחו למצוא שתי מכללות שונות עם מחירים זהים לקורסים שהן מציעות.

קורס סייבר מחיר – כולל קורס הכנה?

על מנת להעריך נכון את מחיר עלות קורס, עלינו לדעת כמובן – מה כלול בשירות אותו אנו מקבלים? יש מכללות הדורשות מהלומדים רקע קודם בתחום, וכאשר אין ללומד את אותו ידע ממילא עליו לעבור קורס רשתות, אותו הן מציעות כקורס בסיס (“מכינה”) לקורס הסייבר. קורס נוסף כזה כמובן כרוך בתשלום נוסף, אותו יצטרך הלומד לשלם מלבד התשלום על קורס הסייבר עצמו. במצב כזה מתקבל מחיר גבוה יותר הכולל שני קורסים, ומטבע הדברים מתפרס על משך זמן ארוך יותר.

 

הפרספקטיבה הנכונה לבחינת מחיר קורס אבטחת מידע וסייבר

רובנו ככולנו אוהבים לחפש את המחיר הזול יותר, כתנועה בריאה ונכונה לחסוך בעלויות. החיפוש הזה מקיף כמעט את כל תחום הרכש. אולם, האם תמיד המחיר הזול יותר יעניק לנו גם תמורה מספקת יותר? האם יש תחומים שבהם דווקא ההוצאה הגדולה משתלמת יותר בטווח הרחוק? בדיקה מקיפה שנעשתה בקרב בוגרי קורסי סייבר העלתה כי רבים מהם סבורים שבכל הנוגע לקורסי סייבר – פני הדברים שונים.

מדוע הדברים שונים כשמדברים על מחיר קורס סייבר? מסיבה פשוטה: הקורס אותו אתם הולכים לעבור מהווה שער כניסה עבורכם לשנים רבות של עבודה. בשל כך, מחירו האמיתי של קורס הסייבר שתלמדו, למרבה הפלא, יתברר דווקא כשתתחילו לעבוד בתחום. בוגרים של קורסי סייבר שונים, חלקם מרוצים יותר וחלקם פחות, מעידים על כך שקיים קשר מהותי בין היכולת שלהם להתפתח ולהתקדם בעבודה (קרי: לטפס בגובה השכר), לבין איכות הקורס אותו הם עברו.

לאור זאת, ייתכן מאוד וקורס אחד עשוי לעלות פי כמה מקורס אחר, אך הידע המקצועי שתרכשו בו והמוניטין הרב איתו תצאו לשוק העבודה יסדרו לכם שכר התחלתי גבוה יותר ואפשרות להעלאת שכר עתידית מהירה יותר. כך יוצא שהפער הכספי בין הקורס ה”יקר” לבין הקורס ה”זול” יכול להצטמצם תוך שנת עבודה אחת עד שנתיים, ולפעמים אפילו פחות. מכאן ולהבא הרווח כולו שלכם.

בהיבט זה מכללת קרנליוס מיוחדת במינה. לא רק שאיכות הלימוד והתכנים שמועברים לסטודנטים הלומדים אצלה עומדים ברף הגבוה ביותר, אלא שגם המחיר מתגמל ביותר. לימודים אצל מכללת קרנליוס מכסים לכם את כל ההיבטים – גם חווית לימוד איכותית ומקצועית, וגם מחיר נוח שיאפשר לכם להתחיל להתמקצע בראש שקט. 

 

מחיר קורס אבטחת מידע – קריטריונים לבחירה קורס

אז האם קיימים פרמטרים וקריטריונים יעילים לבדיקת מחיר קורס אבטחת מידע? בוגרי הקורסים העלו בפנינו מספר קריטריונים שיוכלו לסייע לכם בדרך לבחירת הקורס היעיל ביותר עבורכם:

  1. אל תוותרו על המלצות של בני משפחה או חברים. פעמים רבות תוכלו לקבל המלצה מ”כלי ראשון” – אדם שכבר עבר את המסלול שאתם מעוניינים לעבור, אחד כזה שלמד במכללה וכיום עובד בחברה מסודרת. אדם עם פרמטרים כאלה מכיר היטב את המסלול המדובר, ייתכן מאוד וכבר חקר עליו ועשה בדיקות מקיפות, והוא יוכל לתת לכם המלצות מהניסיון שלו. ייתכן מאוד והוא ישנה לכם את כל הגישה ביחס “ליקר” ו”זול”, כפי שציינו לעיל.
  2. מה היקף המקצועות שנלמד בקורס? על מנת שהמחיר אותו תשלמו יהיה שווה במלואו אנו ממליצים לבדוק שכל מקצוע שהמכללה מלמדת במהלך הקורס יילמד בהיקף שעות מספיק, זאת בכדי להימנע מלימוד שטחי ולא פרקטי. לצערנו, כיום קיימות מכללות שמתפארות בנושאי לימוד “חמים” כלפי חוץ, אך כאשר בוחנים את הדברים בצורה מעמיקה יותר מתברר שהנושאים הללו מקבלים התייחסות מאוד שטחית.

אם ננסה לתת “כלל אצבע” נוכל לומר ש-400 שעות לימוד ומעלה מהווים את המינימום הנדרש עבור היכרות בסיסית של הבוגר עם עולם הסייבר; שעות אלה מהוות את המינימום הנדרש על מנת שהבוגר יוכל להשתלב בשוק העבודה. ככל ששעות הלימוד יגדלו, כך המפגש של הלומד עם התכנים יהיה רציני יותר וממילא הקורס יהפוך אותו לאיש סייבר מיומן יותר. 

ובקיצור, ככל שתעברו יותר שעות לימוד, ובייחוד אם אתם באים ללא רקע קודם כלל, כך תהפכו למקצועיים יותר.

  1. האם המכללה מציעה מגוון של נושאים ללימוד? “קורס סייבר” הוא שם גדול, כאשר התכנים שנלמדים תחתיו עשויים להיות שונים בין המכללות השונות, ובכל זאת כל המכללות יציעו “קורס סייבר” לכל דורש. כאן המקום שלכם, כאנשים ביקורתיים, לבדוק האם התכנים שהמכללות השונות מציעות לכם אכן מספקים את הידע הדרוש שרוב מקומות העבודה מחפשים.

כשעוסקים בהיבט זה קשה להתעלם מהתמורה הגבוהה שמקבלים תלמידי מכללת קרנליוס מהמכללה. מכללת קרנליוס מציעה מגוון אדיר של נושאי לימוד שמטרתם להקיף בצורה ממצה ומקצועית את מירב התחומים אותם איש סייבר צריך להכיר. התכנים, ההנגשה, צוות המרצים, המעבדות, סימולטור התרגול והעובדה שקרנליוס היא המכללה היחידה שנמצאת בפיקוח ממשלתי ולכן היחידה בארץ שרשאית להעניק תעודת הסמכה ממשלתית לקורס זה, אלו רק חלק מהיתרונות שהופכים את קרנליוס, מרכז הידע לסייבר, למקום כה נחשב ומבוקש.

  1. האם בדקתם מיהו סגל המרצים? בסופו של יום, לא משנה מה יאמרו לכם באתר, בטלפון או בפגישה, המידע יעבור אליכם דרך צוות המרצים של המכללה. לאור זאת, גם אם מבנה השיעורים ונושאי השיעורים נראה לכם מושלם, אנו ממליצים לבדוק היטב האם הייתם רוצים להיכנס לעולם הסייבר דרך המרצים שהמכללות השונות מעמידות. יש מרצים עם עבר מפואר, אלא שכיום הם פחות קשורים בצורה ישירה לצד המעשי של ההייטק. אנו ממליצים לכם לחפש מרצים שבנוסף להדרכה שלהם, עוסקים בצורה משמעותית ויום יומית גם בעבודה בשטח, ומודעים לאתגרים החדשים שצצים מדי יום לענף הסייבר.

 

תתחיל להיות חלק מעולם הסייבר! קורס אבטחת מידע וסייבר עם אנשי הסייבר המובילים בישראל – הכנס לקבלת פרטים על הלימודים.

הגנה על חברות, ארגונים ומוסדות מפני האקרים ומתקפות סייבר הפכה להיות מבוקשת בשנים האחרונות.
הדרישה לאנשי מקצוע מוכשרים מתחום הסייבר ואבטחת המידע בשוק עלתה בצורה משמעותית!
כיום אנשי סייבר ואבטחת מידע נהנים משכר נאה ותנאים מעולים.
היתרון המשמעותי כאיש סייבר הוא לאו דווקא התנאים הטובים, אלא העניין במהלך הקריירה, אשר מתקדמת בצעדי ענק ונעשית יותר ויותר מורכבת ומסקרנת.
אז אם גם אתם רוצים להיות אנשי סייבר ואבטחת מידע – הגעתם אל המקום הנכון!
קורס אבטחת מידע וסייבר הוא הדרך הקלה, המהירה, והבטוחה ביותר להיכנס לשוק הייטק הישראלי.
אנחנו בקרנליוס מעבירים לימודי סייבר ואבטחת מידע עם צוות מומחים שנבחר בקפידה על מנת שאתם תקבלו את כל הכלים לצאת אל העולם המופלא הזה.

מדוע כדאי לעבור קורס סייבר ואבטחת מידע עם קרנליוס?

  • קורס אבטחת מידע וסייבר בהדרכתם של המרצים המובילים בישראל בתחום.
  • ליווי אישי של התלמידים לכל אורך הקורס וגם לאחר מכן.
  • לימודי סייבר ואבטחת מידע מעשיים אשר משלבים גם מעבדות לימוד וסימולטורים התקפיים.
  • החומר הלימודי יוקלט באיכות גבוהה אשר מאפשרת לתלמידים לשנן את החומר גם מחוץ למסגרת  הקורס.
  • סביבת עבודה נוחה, נעימה ומגוונת.

במסגרת קורס אבטחת מידע וסייבר עם קרנליוס – כל סטודנט ייחשף למגוון רחב של שיטות הגנה ותקיפה בעולם הסייבר תוך כדי התנסות בפעולות אשר מדמות את המתרחש בעולם האמיתי.
לעוד מידע על אבטחת סייבר ועל לימוד סייבר באינטרנט התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונחזור אליכם.

מעוניין ללמוד קורס סייבר ואבטחת מידע בקרנליוס? לחץ כאן

כמה עולה קורס אבטחת מידע וסייבר?

טווח המחירים של קורס סייבר ואבטחת מידע נע בין 20-24 אלף ₪, הסכום משתנה בין מוסדות הלימוד השונים ובהתאמה להיקף הקורס.

מה חשוב לבדוק מלבד מחיר קורס סייבר ואבטחת מידע?

היקף קורס אבטחת מידע משפיע על המחיר, איכות וטיב המרצים, מוסד הלימוד וכמובן אופן לימוד קורס הסייבר משפיע על המחיר.

האם קורס אבטחת מידע וסייבר מקצועי מתאים לי?

הקורס מתאים לאנשים הניחנים ביכולות מחשבה, ניתוח נתונים, הסקה, ידע בסיסי באנגלית. במקביל במידה ואתם מסתגלים מהר לחידושים, טכנולוגיה ותהליכים סביר להניח שקורס אבטחת מידע וסייבר מתאים לכם.

מה עושה את ההבדל בין מחיר לימודי סייבר ואבטחת מידע בין מוסדות הלימוד השונים?

מה שעושה את ההבדל הוא היקף השעות והתכנים של הקורס, יוקרת מוסד הלימוד עד כמה מעסיקים סומכים עליו , וכמובן השכלת ואיכות המרצים. יש פער גדול בין מחיר קורס אבטחת מידע וסייבר פרונטלי לבין כזה שמועבר באונליין.

טווח המחירים של קורס סייבר ואבטחת מידע נע בין 20-24 אלף ₪, הסכום משתנה בין מוסדות הלימוד השונים ובהתאמה להיקף הקורס.

היקף קורס אבטחת מידע משפיע על המחיר, איכות וטיב המרצים, מוסד הלימוד וכמובן אופן לימוד קורס הסייבר משפיע על המחיר.

הקורס מתאים לאנשים הניחנים ביכולות מחשבה, ניתוח נתונים, הסקה, ידע בסיסי באנגלית. במקביל במידה ואתם מסתגלים מהר לחידושים, טכנולוגיה ותהליכים סביר להניח שקורס אבטחת מידע וסייבר מתאים לכם.

מה שעושה את ההבדל הוא היקף השעות והתכנים של הקורס, יוקרת מוסד הלימוד עד כמה מעסיקים סומכים עליו , וכמובן השכלת ואיכות המרצים. יש פער גדול בין מחיר קורס אבטחת מידע וסייבר פרונטלי לבין כזה שמועבר באונליין.