קורס סייבר לחיילים משוחררים ולוחמים יעניק לכם בתוך זמן קצר הכשרה ממוקדת כך שתוכלו לרכוש מקצוע מבוקש בתקופה קצרה ולהשתלב בעבודה בענף הסייבר.

ולא, אתם לא חייבים ללמוד לתואר אקדמאי כדי לעבוד במגוון עבודות מאתגרות בענף ההיי טק, ליהנות מעבודה מבוקשת, מאתגרת ומתגמלת. אך אם אתם מעוניינים בתואר אקדמאי, אתם לא חייבים לוותר עליו, אנחנו ב”מכללת קרנליוס” מציעים לכם קורס סייבר לחיילים משוחררים, קורסים שבהם תיחשפו אל התחום, תתמקצעו, תקבלו תעודת מקצוע מוסמכת,  תתחילו לעבוד ולהשתכר ובהמשך תוכלו להגיע אל האקדמיה.

ובהשוואה ללימודים באוניברסיטה, בנוסף לכך שתוכלו ללמוד מקצוע מבוקש בתוך תקופה קצרה, אתם תצאו לשוק עם הרבה פרקטיקה וניסיון מעשי שיעניקו לכם עדיפות בראיונות העבודה בחברות המובילות במשק לעומת המועמדים האחרים.

במאמר זה נביא סקירה על קורס סייבר לחיילים משוחררים, קורסים שבהם לא תידרשו לידע מוקדם בתחום ונפריך את המיתוס שבוגרי קורס סייבר ללוחמים מתקשים לקבל עבודה ללא ניסיון וותק בתחום. 

קורס סייבר לחיילים משוחררים – האם מישהו ירצה להעסיק אותי ללא ניסיון?

גם חברות כוח האדם העוסקות בגיוס מועמדים לעבודות בתחום הסייבר מודות: בשנים האחרונות הגישה השתנתה. חברות ההיי טק, הבנקים, משרדים ממשלתיים, מוסדות ציבור ועוד מבינים את הצורך בריבוי של עובדים מכל הסוגים, מבחינת הידע, מבחינות הגיל ובסוגים שונים של עובדים בעלי פרספקטיבה שונה. זו הסיבה מדוע בין הצוותים העובדים בחברות המובילות בתחום תמצאו לצד אנשים בגילאים מבוגרים יותר גם עובדים בגילאים צעירים, חיילים משוחררים שזה עתה סיימו קורס סייבר ללוחמים.

עובדים צעירים מגיעים עם המון מוטיבציה, הם רעבים להצלחה, הם רוצים להרשים את המנהלים, להצטיין בעבודה כדי שיוכלו להמשיך ולהתקדם. לעומת עובדים מבוגרים יותר, לבוגרי קורס סייבר לחיילים משוחררים יש תחושת שליחות. הם מגיעים עם “ראש רענן ויצירתי” ועל אף היעדר הוותק והניסיון הם מבוקשים בתחום. חברות רבות אוהבות לעבוד עם בוגרי קורס סייבר לחיילים משוחררים דווקא בגלל שהם ג’וניורים שקל הרבה יותר “לעצב אותם” בהתאם לסטנדרטים של החברה.

קורס סייבר לחיילים משוחררים מאפשר ללומדים ללמוד על חשבון הפיקדון. הפיקדון שקיבלתם מהצבא יאפשר לכם לממן את הלימודים כך שאתם תוכלו ללמוד בראש שקט, להשקיע בלימודים, להצליח ולהשתלב בשוק העבודה המאתגר והמתגמל של עולם ההיי טק.

קורס סייבר ללוחמים

קורס סייבר לחיילים משוחררים– מהם הקורסים המתאימים ביותר?

“מכללת קרנליוס” מציעה מגוון קורסים המתאימים לחיילים משוחררים, קורסים שאינם דורשים ידע מוקדם ושבסיומם תוכלו מיד להשתלב בשוק העבודה.

מבין הקורסים הרבים נסקור חמישה קורסים פופולאריים:

קורס סייבר ללוחמים – קורס מיישם הגנת סייבר

קורס מיישם הגנת סייבר זהו קורס בסיסי המתאים לכל מי שבקש להיכנס אל עולם אבטחת המידע ברשת. במהלך הקורס הלומדים נחשפים אל מגוון גדול של נושאים כמו שיטות אבטחה והגנה בעולם הסייבר ועוד. לצד הלימודים התיאורטיים הלומדים מתרגלים לימודים פרקטיים במעבדות ייחודיות.   

קורס סייבר ללוחמים – מיישם הגנת סייבר, הסמכת לינוקס

זהו קורס שפותח על ידי מומחי הסיייבר בישראל ובעולם במטרה לאפשר לכל מי שמעונין להיכנס בהצלחה אל עולם הסייבר. בקורס מקבלים הלומדים את כל הכלים ומכירים את כל השיטות שיאפשרו להם להשתלב הצלחה בתעשיית הסייבר. במהלך הקורס רוכשים התלמידים ידע תיאורטי מקיף ולצדו הם מתרגלים באופן פרקטי שיטות תקיפה והגנה בדיוק כמו שהן מתבצעות בעולם האמיתי.

קורס סייבר לחיילים משוחררים – קורס פייתון

שפת הפייתון היא אחת מבין שפות התכנות הפופולאריות ביותר בישראל ובעולם והיא משמשת למגוון גדול של שימושים כמו, פיתוח אתרי אינטרנט ואפליקציות, ניהול שרתים, יצירת ממשקי משתמש, פרויקטים מדעיים והנדסיים, אנליזת מידע, למידת מכונה, בינה מלאכותית ועוד.

שפת הפייתון משמשת מפתחי תוכנה, כלכלנים, מדענים, מהנדסים, סטטיסטיקאים, מתמטיקאים, ומפתחי בינה מלאכותית.

במרכז ההדרכה של “מכללת קרנליוס” מלמדים את שפת התכנות לצד הכשרה מעשית ברמה גבוהה. בוגרי הקורס מתקבלים למשרות מפתח שבהן הם מתוגמלים היטב עם אפשרויות להתקדמות נרחבת בתעשייה. 

קורס סייבר לחיילים משוחררים – קורס מנהלי רשת

בוגרי קורס מנהלי רשת מתמקדים בעולם התקשורת, ברשת המחשב והאינטרנט והם עובדים בחברות, ארגונים, בתי עסקים ועוד. מנהלי הרשת מטפלים בכל רשתות החברה, הם מטמיעים מערכות, מבצעים מעקב ניטור ותחזוקה יום יומית, מטפלים בתקלות תקשורת, מעניקים תמיכה ואחראים גם על אבטחת המידע.

ב”מכללת קרנליוס” נהנים הלומדים מחוויית לימוד מקצועית ומאתגרת ובסיום הקורס הם יוכלו לעסוק בכל מה שקשור בניהול רשתות במגזר הציבורי, במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי.

בעולם שבו כל המידע וכל התקשורת בין הגופים השונים מתבסס על רשתות מחשבים, קורס מנהלי רשת הוא קורס מבוקש המבטיח לבוגריו השתלבות מהירה בתחום והזדמנויות רבות לקידום.

קורס סייבר ללוחמים – לימודי לינוקס

לינוקס זוהי מערכת הפעלה המבוססת על קוד פתוח. מערכת המאפשרת לכל בעל גישה למערכת ההפעלה לערוך בה שינויים בהתאם לצרכים השונים.

קורס לינוקס “במכללת קרנליוס” מעניק ללומדים את הכלים המקצועיים והעדכניים ביותר לעבודה עם לינוקס. לימודי לינוקס נחשבים ללימודים בעלי ביקוש גבוה ביותר ו”במכללת קרנליוס” מגישים לכם קורס הכולל הדרכה מפורטת של התוכנה, את דרכי השימוש בתוכנה ואת היכולות כמעט אינסופיות של ניצול התוכנה. בסיום הקורס יוכלו בוגרי הקורס להשתלב בעבודה במוסדות ציבור, בחברות היי טק ובכל מקום שבו משתמשים במערכת לינוקס, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי.

לסיכום,  מחפשים קורס סייבר לחיילים משוחררים – מצאתם!

“מכללת קרנליוס” מציעה מגוון קורסים המתאימים לחיילים משוחרים שאין להם ידע קודם וניסיון בעבודה בעולם ההייטק.

בניגוד למה שרבים אומרים שלבוגרי קורס סייבר ללוחמים קשה למצוא עבודה, בשנים האחרונות השתנו כללי המשחק וחברות רבות מעוניינות לקלוט את בוגרי הקורס גם ללא ידע מוקדם, ללא וותק וללא ניסיון מסיבות רבות ומגוונות. להטבות ייעודיות פנו אלינו >>