עולם הטכנולוגיה הולך ומתקדם מדי שנה באופן מדהים וכיום הביקוש ללימודי קורס מיישם הגנת סייבר בנסיקה. מדי חודש אנו רואים אמצעים טכנולוגיים חדשים, פלאפונים מתקדמים, מחשבים משוכללים ועוד גאדג’טים רבים שפשוט הופכים את העולם שלנו להרבה יותר נוח ויעיל. אולם “אליה וקוץ בה”. ההתקדמות הטכנולוגית הזו מזמנת לפתחה פושעי סייבר שמחפשים את הפרצות דרכן יוכלו להיכנס למידע האישי שלכם.

כיום קשה מאוד למצוא עסק, ארגון או חברה שאינם נעזרים באמצעי הטכנולוגיה והרשת ברמה כזו או אחרת. יש חברות שלמות שבנויות על מערכות המחשוב והרשת, וכשאלו מושבתות – החברה פשוט לא יכולה להתקדם ביעדים שלה. יש חברות בהן הפעילות השגרתית איננה תלויה באופן ישיר באמצעים הללו, אך מידע רב מאוד ורגיש אצור במערכות המחשוב שלהן. ויש אנשים פרטיים, כמו רוב אוכלוסיית העולם, שמחזיקים במידע אישי, קבצים אישיים ומספרים אישיים שמשרתים אותו בבואם להיכנס לחשבונותיהם שונים – כל אלה אמורים להיות נסתרים מעיני כל.

לימודי מיישם הגנת סייבר – הגנה מפני פשיעה

פושעי הסייבר מהווים היום איום יום יומי על ארגונים פרטיים ומדינות שלמות. מדינת ישראל בפרט חשופה היום, כפי שמתפרסם בערוצי התקשורת השונים מפעם לפעם, לאיומי סייבר רבים ממגוון הארצות שמבקשות לפגוע בביטחון אזרחי ישראל. אולם כאמור האיום לא חייב להיות ‘ביטחוני’. פושעי הסייבר מבקשים להשיג רווח, פעמים רווח של ‘שעשוע’, פעמים רווח של ‘נקמה’ ולרוב פשוט רווח כלכלי. באתרים ובעיתונים למיניהם מתפרסמות כתבות רבות על חברות ביטוח שונות שחוו ‘סחיטה’ מצד פושעי סייבר שונים, זאת תוך איום על חשיפת מסמכים רגישים עליהם הצליחו הפושעים לשים את ידם.

קורס מיישם הגנת סייבר – השער לתחום מבוקש ומאתגר

קורס מיישם הגנת סייבר במכללת קרנליוס נועד בדיוק בשביל המרחב המסוכן הזה. כיום ארגונים רבים זקוקים להגנה יום יומית ואופטימלית על נכסי המידע שלהם. חברות מוכנות לשלם כסף רב בשביל שהמידע שלהם באינטרנט וברשתות התקשורת יישאר חסוי ולא ידלוף החוצה לגורמים בלתי רצויים. מלבד תפקיד זה, על מיישמי הגנת סייבר מוטלת האחריות לדאוג לכך שמתקפות סייבר שונות שמאיימות על הארגון עליהם הם אחראים, לא תצלחנה לשבש את הפעילות השגרתית והתקינה של הארגון.

קורס מיישם הגנת סייבר ניטור פעולות

עולם הגנת הסייבר מקיף למעשה פעולות ניטור שונות שמתבצעות על ידי אמצעים טכנולוגיים חדישים. אמצעים מתקדמים אלה מזהים תנועות חשודות ברשת ואוספים מידע אודות גורמים שונים שמחפשים כיצד לפגוע במידע הרגיש של הארגון. תפקיד מיישם הגנת סייבר הוא גם לזהות מהן נקודות התורפה השונות במערכת האבטחה של הארגון עליו הוא מגן, ולחשוב כיצד הוא ‘מעבה’ את ההגנה והופך אותה להרבה יותר ‘קשיחה’. מיישם הגנת סייבר נדרש להכיר לעומק וירוסי מחשבים, תוכנות ריגול שונות ועוד, אך לא מספיק להכיר רק את חומות האש השונות בדוגמת ‘אנטי וירוס’ או להסתפק בהיכרות עם מכלול מערכות ההגנה.

מכל האמור חשוב לדעת שקורס מיישם הגנת סייבר מתאים לאנשים שמעוניינים בידע מקיף על מערכות הסייבר, לדעת לרכוש כישורי ‘פצחנות’ ולהפוך למומחים המובילים ביותר בכל הקשור לאבטחת מידע. קורס מיישם הגנת סייבר יהפוך אתכם להיות צעד אחד בחשיבה לפני ההאקרים ופושעי הסייבר השונים. אז במידה וקורס הגנת סייבר מעניין אתכם, מכללת קרנליוס – המרכז להכשרת לוחמי סייבר, עשויה להתאים לכם.

מידע כללי על קורס מיישם הגנת סייבר

אז מדוע קורס מיישם הגנת סייבר הפך בשנים האחרונות לכל כך חשוב? התשובה לכך פשוטה – הכניסה המאסיבית בשנים האחרונות של שרתי אינטרנט ותקשורת, בעולם בכלל ובמדינת ישראל בפרט, והעובדה שהם משתלבים בארגונים רבים כמו חברות גדולות או עסקים קטנים, הופכת את הצורך במגני סייבר לקריטי. מהסיבה הזו אנו עדים לקפיצה בביקוש למומחי אבטחת מידע לחברות ציבוריות, ממשלתיות או לעסקים פרטיים. מי שנחשב כיום למומחה בכל הקשור לביצוע תפעולי בנושא זה, אלו אותם מיישמי הגנת סייבר שעברו הכשרה מקצועית ומסודרת.

קורס מיישם הגנת סייבר נועד להעניק כלים רחבים וידע חשוב לכל מי שחפץ בקריירה מבטיחה ויוקרתית בעולם הרחב של אבטחת המידע. בימינו תחום אבטחת המידע הוא ללא ספק אחד מהענפים המובילים בעולם ההייטק המתקדם. במידה ואתם מעוניינים להיות חלק מהתחום המרתק הזה ולהיות חלק מאנשי המקצוע ששומרים על חברות ברשתות התקשורת ובשרתים השונים (לימודי לינוקס או מייקרוסופט), אנו ממליצים לכם להזדרז ברישום לקורס מיישם הגנת סייבר במכללת קרלניוס. את התשובות לכל השאלות תוכלו לקבל שם.

למי קורס מיישם הגנת סייבר מתאים?

רבים שואלים אותנו: למי קורס מיישם הגנת סייבר מתאים? התשובה שלנו תמיד היא: למגוון רחב של אנשים. התנאי הבסיסי ביותר להשתתפות בקורס מיישם הגנת סייבר הוא, רצון להתאמץ ולהשקיע וכמובן אהבה ומשיכה לתחום המחשוב ואבטחת המידע. אם היוקרה של המקצוע בלבד מנחה אתכם אך אינכם אוהבים כלל את עולם אבטחת המידע, אנו מציעים שתשקלו את צעדיכם שוב.

כמו כן, בין יתר האנשים שמתאימים ללימודי מיישם הגנת סייבר נוכל למנות את בוגרי הקורסים הבסיסיים בתחום אבטחת מידע וסייבר, כאלה שמעוניינים להתקדם מבחינה מקצועית ולשפר את הידע שלהם בעולם אבטחת המידע. בנוסף, גם אנשים שכבר עובדים בניהול רשתות, אנשי IT ומומחים למערכות מידע וכל מי שנמצא בתחום וחפץ לשכלל את איכות העבודה ואבטחת המידע שהוא מספק לארגון שלו, יוכלו למצוא את עצמם בין משתתפי הקורס.

אולם במכללת קרנליוס שערי הקבלה וההזדמנות לא ננעלו. אם יש לכם רצון לרכוש מקצוע יוקרתי ומכובד, אם יש לכם ידע בסיסי באנגלית ובמחשבים, ואם אתם מעוניינים להיות חלק מהפרויקט הגדול של מכללת קרנליוס השואפת להכשיר כמה שיותר לוחמי סייבר בארץ ובעולם, מקומכם איתנו וקורס מיישם הגנת סייבר יכול להיות המסגרת הנכונה לכם.

היכן יוכלו בוגרי קורס אבטחת סייבר לעבוד?

מסיימי קורס מיישם הגנת סייבר שעברו אותו בהצלחה, יוכלו להציע את עצמם לשלל משרות מפתח במגוון של חברות, בין אם בשירות הציבורי ובים אם במגזר הפרטי. בוגרי הקורס יהיו אחראים על התקנת מערכות האבטחה בארגון שלהם, וכמובן על תחזוקת המערכות ותפעולן. מלבד זאת יוכלו בוגרי הקורס לעבוד בחברות אינטרנט ששרתיהם מאחסנים אתרי אינטרנט לרוב. החברות הללו עשויות להעסיק את טובי המוחות בתחום אבטחת מידע שיגנו על השרתים מפני מתקפות סייבר יום יומיות.

מלבד האפשרויות הללו בהן תוכלו לעבוד תחת חברה מסודרת כשכירים, קיימת כמובן האופציה לעבוד בתחום כעצמאיים. לרוב אפשרות זו תיפתח לכם לאחר שתצברו מספר שנים של ניסיון וותק בחברה מסודרת, ולאחר מכן תוכלו להציע את השירותים שלכם לארגונים קטנים ולחברות ולסייע להם לשמור בצורה אופטימלית על מערכת המחשוב שלהם.

למה כדאי ללמוד דווקא במכללת קרנליוס?

לימודי מקצוע הם לימודים חשובים, אך מה הופך את הלימודים הללו ללימודים ממקצעים? במרכזי לימוד רבים כיום יש נטייה ללמד תוכן רב שאיננו ‘פרקטי’ וישים עבור הלומד אותם. פעמים רבות לומדים הסטודנטים קורסים שאינם קשורים באופן ישיר לתחום העיסוק העתידי שלהם, והם גם לא מקדמים אותם בצורה משמעותית אל עבר היעד שהם מעוניינים להגיע אליו. במכללת קרנליוס בוחרים ללכת בכיוון אחר בתכלית – הידע שתקבלו, אפילו זה התאורטי, יהווה עבורכם כלי עבודה חשובה ויעיל.

אז איך זה בא לידי ביטוי? 70% מתכני הקורסים שלנו עוסקים בלימוד פרקטי ומעשי, התרגולים במהלך השיעורים מתבצעים על ידי מעבדות וסימולטור ייחודי שמתרגל מצבי אמת, והמרצים למודי הניסיון חושפים בפני הסטודנטים התמודדויות אישיות ואתגרים איתם הם נאלצו להתמודד במהלך עבודתם. כל הנתונים הללו, ולא רק, מהווים כלים משמעותיים עבור בוגרי קורס “מגן סייבר” של מכללת קרנליוס, וסיבה באמת טובה להתקבל למקומות עבודה יוקרתיים ולהצליח להתמודד עם האיומים השונים שרק מחכים לתפוס אותנו לא מוכנים.

*עודכן לשנת 2023