קורס הייטק למתחילים מעניק שלל הזדמנויות לכל מי שמעוניין לקדם קריירה בתחום ההייטק, תחום שבו הביקוש לאנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים גובר והולך. בעוד שהמשק חווה טלטלות רבות ובתחומי עבודה רבים כבר מתחילים לדבר על מיתון, בעולם ההייטק ממשיכים לחפש ולגייס עובדים חדשים.

אם לפני עשור כדי קשה להשתלב בעולם ההייטק היה צריך להיות בעל תואר ראשון, כיום הגישה הזו השתנתה. בקורס הייטק למתחילים אפשר לקבל הכשרה מקצועית טובה ופרקטית בתוך מספר חודשים, תלוי במסלול הלימודים.

אל תקשיבו לכל מי שאומר לכם שרק באקדמיה אפשר להגיע להישגים בתחום ההייטק. קורס הייטק למתחילים ייתן לכם כרטיס כניסה אל העולם הנחשק, תעודה שאתה תוכלו לצאת מיד לעבודה או שהקורס ישמש בסיס לקורסים נוספים בעולם ההייטק, ונסו לדמיין לעצמכם איפה תהיו בעוד עשר שנים. 

במאמר זה נסקור את היתרונות שבלימוד קורס הייטק למתחילים, נסקור ארבעה קורסים מובילים בתחום ונענה על שאלות נפוצות.

למה כדאי לעבור קורס הייטק למתחילים?

בעולם ההייטק נמצא הכסף הגדול. עובדי ההייטק זוכים למשכורות גבוהות לצד פינוקים רבים כמו ארוחות ופעילויות חברתיות שונות. לפי סקרי השכר האחרונים בוגרי קורס בתחומים מבוקשים עשויים להרוויח בין עשרת אלפים לשמונה עשרה אלף שקלים כבר בחודשים הראשונים לעבודה.

בעבר כל אימא חלמה שהבן שלה יהיה רופא או עורך דין. כיום החלום של כל אימא שהבן שלה יהיה הייטקיסט, שיצטרף אל שכבת המצליחנים הנהנים מהילה, מיוקרה ומשכר גבוה במיוחד.

ישראל היא מעצמת הייטק וחברות גדולות ורבות התפרסמו בכל העולם בזכות פיתוח של אפליקציות ותוכנות ייחודיות כמו למשל :WAZE, VIBER , MOBILEYE  ועוד. קורס הייטק למתחילים יעניק לך גאוות יחידה ויאפשר לך להשתלב בפיתוחים רבים בתחום הטכנולוגי. ומי יודע, אולי בעתיד תהיה שותף לדבר החם הבא שישנה את העולם.

קורסי הייטק למתחילים, קורסים מומלצים ופופולריים

תעשיית ההייטק היא מושג כללי, מושג שבתוכו יש שלל מקצועות שונים וייחודיים, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הביקוש הגבוה. קיימים מגוון של מקצועיות אבל יש מספר מקצועות שהם בולטים מעל כולם. וכאשר אתם בוחרים במקצוע בתוך עולם ההייטק חשוב לבחור מקצוע שעתיד להישאר אתנו עד שנים רבות.

קורס מנהלי רשת למתחילים

מבין הסוגים השונים של קורס ההי טק למתחילים, קורס מנהלי רשת הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר. במציאות שבה מכשירים וטכנולוגיות מנהלים את חיינו, כמעט כל מוסד, כל עסק, כל ארגון וכל משרד משתמש ברשת האינטרנט. מנהלי רשת הם האנשים שמתכננים ומתחזקים את רשתות התקשורת בארגונים השונים. הסטודנטים שמסיימים קורס מנהלי רשת משתלבים בתור מנהלי רשתות ונותנים שירותים מגוונים כמו גיבוי אבטחה, גיבוי מערכות, שחזור נתונים, פתרון תקלות ועוד. קורס מנהלי רשת מעניק לבוגרים עבודה עם ביקוש רב, כיום ובעוד שנים רבות.

קורס מגן סייבר

כיום אין מי שלא משתמש בתועלות שמעניק לנו עולם המחשוב, אך לצד התועלות יש גם חיסרון, כולם חשופים להתקפת סייבר. בקורס מגן סייבר לומדים הסטודנטים להגן על כל חברה או ארגון מפני גישה של גורמים עוינים אל מערכת המחשוב של הארגון. הם מגנים מפני פריצה למחשבים, מפני גניבת מידע, שכפולים, השחתות ובמקרים חמורים מפני ניסיונות של סחיטת כסף או פיגועי טרור. בקורס מקבלים הסטודנטים ידע עשיר ורחב המקנה להם את היסודות של עולם הסייבר ומכין אותם לעבודה בתחום.

קורס פייתון למתחילים

פייתון היא שפת תכנות מחשבים שמשמשת לבניית אתרים, לבניית תוכנות, לאוטומציה של משימות, לבדיקת תוכנות ועוד. שפת הפייתון היא אחת השפות הנפוצות ביותר כיום וקורס פייתון משמש מפתחים מקצועיים ולא מקצועיים למגוון שימושים. בוגרי הקורס מתקבלים למשרות מפתח המאפשרות להם להתקדם בעתיד בתעשיית ההייטק.

לימודי לינוקס

לינוקס זו מערכת הפעלה המבוסס על קוד פתוח. לימודי לינוקס נחשבים ללימודים בעלי ביקוש גבוה והם מעניקים ללומד את כל הידע הנדרש להבין ולהפעיל את מערכת ההפעלה  הפופולרית. קורס לינוקס מכשיר את הבוגרים להשתלב במגוון משרות בחברות ההי טק, בתעשייה, במוסדות אקדמאיים ועוד.

קורס הייטק למתחילים – אתם שואלים, המומחים עונים!

שאלה: אני רוצה להירשם לקורס הייטק למתחילים אבל לא יודע מהן דרישות הכניסה אל הקורס?

תשובה: במוסדות לימוד רבים תנאי הכניסה אל הקורסים למתחילים הם שליטה באנגלית ברמה בסיסית עד טובה וזיקה לטכנולוגיה וליישומי מחשב. בחלק מהמקומות יש לעבור ריאיון אישי הבודק את ההתאמה למקצוע.

שאלה: האם כדאי להירשם לקורס הייטק למתחילים בגיל שלושים פלוס?

תשובה: כן, גם אם אתה עובד במקצוע אחר, גם בגיל שלושים פלוס תוכל להשתלב בתעשיית ההי טק וליהנות מעבודה מבוקשת ומתגמלת.

שאלה: אחרי שאסיים קורס הייטק למתחילים, איך אוכל להשתלב בעבודה?

תשובה: בחלק מהמכללות יש חברת השמה שעוזרת לשבץ את בוגרי הקורסים בעבודה הראשונה, ואם לא תוכל לפנות לחברות כוח אדם או לחפש עבודה בלוחות דרושים.

שאלה: האם נדרש ידע קודם במחשבים כדי להירשם לקורס הייטק למתחילים?

תשובה: לא נדרש ידע מקצועי קודם בתחום המחשבים, אבל רצוי שלמועמד תהיה זיקה לעולם המחשבים.

 לסיכום, בואו לקורס הייטק למתחילים!

בעוד שענפים רבים במשק סובלים מהאטה ומדברים על פיטורים ומיתון, עולם ההייטק חי ובועט ומגייס כל הזמן עובדים חדשים. תחום ההייטק מציע שלל מקצועות שונים ומגוונים, אחד מהם ודאי יתאים גם לך.

*עודכן לשנת 2023